Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hybryda
#1
trekingo zimowo emtebo szoso miejska hybryda

https://picasaweb.google.com/1071820134 ... 3197294498

dla mnie git:
wąska kiera na miasto (46cm)
korba do lasu(stopniowanie)
oponki na szose lub w teren(inne niż na fotach)
błotnik aby być czystym
nie szkoda na zime
geomertia bliska szosie (mój żywioł)

Zmieniam oponki i moge wszystko, jedyne z czym mam problem to strome zjazdy

Przyjemne połączenie 8-), no i kultowy napęd 7s :-P

Jeszcze tylko nowe błotniki na teraz i nowe oponki na wiosenne błoto w lesie- typowa CXowa kostka ( ale wtedy błotniki trzeba zdejmować)

PS. Dodam że własności terenowe są imponujące
[Obrazek: u9988y2011v4.gif]
Odpowiedz
#2
niby zimówka, a tu STX, Deore LX Wink
a na serio - fajny rower. podoba mi się jego uniwersalność. naprawdę super.
Odpowiedz
#3
Przy tego typu błotnikach, zimowe rycie przez zaspy może skończyć się napchaniem się w przestrzeń między nie a oponę takiej ilości śniegu, że nie ma wyjścia, trzeba stanąć i czyścić. Wiem z doświadczenia :-P .

Oczywiście rowerek leży mi jak najbardziej. Szczególnie, że sam podobnego używam :-> .
Odpowiedz
#4
mamut77 napisał(a):Przy tego typu błotnikach, zimowe rycie przez zaspy może skończyć się napchaniem się w przestrzeń między nie a oponę takiej ilości śniegu, że nie ma wyjścia, trzeba stanąć i czyścić. Wiem z doświadczenia :-P .
No tak, ale jak założysz błotniki "luźniejsze", które nie będą się zapychały - np. na sztycę, to jak mrozik dnia któregoś popuści to całą tą soloną wodę będziesz miał na spodniach i butach. :-P
To ja już chyba jednak wolę zapychanie. ;-)
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości