Strony (4):    1 2 3 4   
gello1   28-10-2011, 17:27
#11
te same kółka i taniej:
http://allegro.pl/kola-26-novatec-na-ma ... 82011.html
Mariobiker   28-10-2011, 23:11
#12
Piasty novateca są spoko ale polecam na tył wersję z 4 łożyskami. sam takich używam i jestem bardzo zadowolony.
http://allegro.pl/piasta-tyl-nt-f062-no ... 44822.html

"Wolę być samotnym wilkiem, niż płaszczącym się psem." George Orwell
gello1   28-10-2011, 23:24
#13
mariobiker, pomyślimy.
A jeśli chodzi o te koła na Mach 1 to odpuszam, chwilowo odratowalem stare zimę przekręci chyba.
A zbieram kaskę i zaplotę coś na sprawdzonym klasyku czyli MAVIC XM 317.
kuczy   29-10-2011, 21:45
#14
gello1 napisał(a):a Mavic xm117 jest niekapslowana to jakbym miał zaplatać to na XM317.
Jeśli Ci zależy na kasie, to swobodnie zaplataj na xm117. W zimówce mam osobiście od 3-4 lat, nic złego się nie dzieje, zresztą nie tylko mi i szczerze mówiąc niespecjalnie widzę powód, żeby dopłacać do 317 przy tej klasie obręczy.
gello1   29-10-2011, 21:59
#15
xm317 jest kapslowana a xm117 nie. Czy ta rożnica przekłada się na wytrzymałość czy tylko to element estetyczny? O gramy mi nie chodziWink
KermitOZ   29-10-2011, 22:12
#16
Miałem Maviki 117, bardzo wytrzymałe koła, zdecydowanie polecam Smile

GrzegorzMazur.pl
Go hard or die hard!
macrainbow   29-10-2011, 22:25
#17
te piasty novatec z czterema łazyskami nadaja sie do dh/fr jezdze na nich dwa sezony i jak nowe
kolega na lekko popsutych jezdzi od połtora roku i nie chca paść Smile

ogolnie bardzo male opory toczenia
kuczy   30-10-2011, 09:20
#18
gello1 napisał(a):xm317 jest kapslowana a xm117 nie. Czy ta rożnica przekłada się na wytrzymałość czy tylko to element estetyczny?
Teoretycznie kapslowanie wzmacnia obręcz wokół mocowania szprych przed mikropęknięciami od naprężenia, od których może potem polecieć dalej i rozejść się w pół. Ale jeszcze nigdy nie widziałem pękniętej obręczy z tego powodu. Zresztą samo oczkowanie nie jest niewiadomo jaką technologią, ot wokół dziury zawinęli trochę materiału i jest taka różnica, szału nie ma (i specjalnej różnicy też). Poza tym jeśli się tak obawiasz to może Cię to przekona, że topowe obręcze ZTR bardzo popularne ostatnio wśród 'ścigantów' też są niekapslowane a ważą tylko lekko ponad 300g i kosztują od 300zł za obręcz...
gello1   30-10-2011, 11:50
#19
no w sumie ja ważę tylko 65 kg :mrgreen:
A XM 117 są do max 90kg a XM317 do 100 chyba Undecided .
a jeszcze mam jedno pytanie co myślicie o tym zestawie:

http://www.bikestacja.pl/kola-novatec-8 ... 20602.html
[Obrazek: 1311343795_DSC_0258mav.JPG]
bo jak liczyłem po po częściach to wychodzi sporo drożej niż tutaj w całości na gotowo zrobione???
kuczy   30-10-2011, 14:37
#20
A czego tu jeszcze oczekujesz, wszystkie info dostałeś wcześniej, że piasty są ok, o obręczach też jesteś przekonany, że są ok, a szprychy to podstawowe niecieniowane DT. Cena odpowiada to bierz... Tylko jak coś to nie ma mocowania pod tarcze, licz się z tym na przyszłość.
Strony (4):    1 2 3 4   
  
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Made with by Curves UI.