Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lidl-nowa promocja
#1
Od 15 marca w Lidlu szykuje się mega promocja na artykuły rowerowe.
Kaski, odzież, narzędzia, pompki, a nawet Confusedhock: -NOWOŚĆ-siodełko wyczynowe do jazdy sportowej :mrgreen:

LINK-Lidl promocja 15 marca
§1 pkt2 Regulamin odnosi się do każdego Użytkownika Forum (w tym Członków Stowarzyszenia „Rowerowy Lublin”). 100% ściemy
Odpowiedz
#2
ciekawe ile to siodełko moze wazyc, podoba mi sie
Odpowiedz
#3
Ciuchy też niczego sobie. Czekałem na tą ofertę od dłuższego czasu Wink
Odpowiedz
#4
ciekawe czy te kaski będą coś warte ??
Odpowiedz
#5
Wronek, kaski z Lidla są ponoć bardzo wygodne, świadczy o tym spora liczba osób (z tego forum i nie tylko), która je nosi. Sam akurat takiego nie mam, ale ponoć warto.
[Obrazek: button-127-brown.png]
Żadne słowa nie zastąpią czynów...
Odpowiedz
#6
o kaskach z LIDL'a to już połowa Internetu mówiła Wink
to są kaski CRATONI. Kiedy są sprzedawane pod marką producenta, kosztują powyżej 200 PLN, w LIDLu są po 50 Wink z samego forum ma je parę osób, w tym ja. mój leży na wsi, jeżdżę w nim sporadycznie, ale jest bardzo wygodny, wystarczająco się wentyluje, jak na rekreacyjną jazdę, nic mu nie mogę zarzucić. polecam.
Odpowiedz
#7
Ale ulotka Lidla to porażka. Wszyscy ubrani w kaski i stroje sportowe, zero Cycle Chic i miejskiego podejścia do roweru. Inne markety mniej lub bardziej ale jednak dostrzegły że rowerzysta nie kończy się na góralu, pampersie i kasku (naturalnie proszę osoby tak jeżdżące by nie brały tego do siebie).
Pozdrawiam
Aleksander Wiącek
Odpowiedz
#8
widocznie Lidl celuje w jakąś konkretną grupę docelową. wydaje mi się, że ma tu zadziałać taki mechanizm, że oni mówią "aktywnie na rowerze", czy jakoś tak i "standardowi" klienci Lidla, którzy na co dzień rowerem nie jeżdżą, ale takowy, gdzieś w czeluściach piwnicy czy garażu, posiadają, mają nagle zapałać nieodpartą ochotą zakupu akcesoriów rowerowych, poczynając od wygodniejszego siodełka (bo od tego makrokeszowego d.... boli), a na stroju, w którym wygląda się "pro", kończąc Smile
Odpowiedz
#9
Chcą sprzedać ciuchy i kaski rowerowe. Mają je reklamować ludzie w marynarkach?
Ja tu żadnej sprzeczności nie widzę... :roll:
Odpowiedz
#10
hehe. no i masz, maYkel, rację. Lidlowi chodzi o to, by sprzedać, co tam mają. a czy ktoś będzie w tym jeździł do pracy, na wycieczki, po pokoju, czy to zje, to już nie jest ich biznes. no ale... mogliby w sumie dać się ponieść fali mody na cycle chic i urban cycling itp i pokazać np., że do sprzedawanych przez nich sakw jakiś facet wkłada nie karimatę i turystyczną kuchenkę gazową, ale bagietki i czteropak lidlowego "Argusa" (najtańsze piwo z Lidla). to by mogło:
- zadowolić zwolenników wymienionych wyżej trendów
- zwiększyć sprzedaż tych akcesoriów

Smile)
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości