04-04-2012, 14:01
Bo tak brzmi robocza nazwa mojego wiosennego projektu. Stary rower w bardzo przyzwoitym stanie kupiony tylko z myślą o bazie w postaci ramy od jednego z forumowiczów, i nie chcę tu nikogo wskazywać palcem, ale dziękuję za sprawny i błyskawiczny deal :mrgreen: !
Od początku założenie było takie, że kupuję szosową ramę w celu budowy ostrego koła, toteż na razie nie mogę opisać specyfikacji i wypisać osprzętu, bo rower jest w fazie "projektowej".
Zaraz po świętach trafia do piaskowania i od razu dostanie nowe kolorki.
Żeby nie było nudno rzucę kilka fotek:
Tu po randce z pilnikiem - usunąłem uchwyty na pompkę, dynamo i przelotki linek. Teraz jest trochę jak "dżerman stajl" :->
Nie bijcie, jesli coś robię nie tak. Zasadniczo założyłem ten temat, bo na wiele nurtujących mnie pytań nie znalazłem odpowiedzi w sieci.
Przede wszystkim:
1. Nie bardzo mogę ustalić jaka jest właściwa metoda zabezpieczania newralgicznych miejsc w ramie przed piaskowaniem i malowaniem
2. Czy dopuszcza się malowanie proszkiem sztycy siodełka i mostka kierownicy, oraz samej kierownicy? W końcu nałożony proszek powiększa ich średnicę.
3. Czy elementy chromowane typu bieżnie/miski łożysk sterowych (poprawcie nazewnictwo, jeśli kaleczę) można także wypiaskować, ew. zmatowić we własnym zakresie i pomalować proszkowo?
To chyba tyle, więcej grzechów nie pamiętam, efektami prac, będę się regularnie chwalił
Pozdrawiam
Od początku założenie było takie, że kupuję szosową ramę w celu budowy ostrego koła, toteż na razie nie mogę opisać specyfikacji i wypisać osprzętu, bo rower jest w fazie "projektowej".
Zaraz po świętach trafia do piaskowania i od razu dostanie nowe kolorki.
Żeby nie było nudno rzucę kilka fotek:
Tu po randce z pilnikiem - usunąłem uchwyty na pompkę, dynamo i przelotki linek. Teraz jest trochę jak "dżerman stajl" :->
Nie bijcie, jesli coś robię nie tak. Zasadniczo założyłem ten temat, bo na wiele nurtujących mnie pytań nie znalazłem odpowiedzi w sieci.
Przede wszystkim:
1. Nie bardzo mogę ustalić jaka jest właściwa metoda zabezpieczania newralgicznych miejsc w ramie przed piaskowaniem i malowaniem
2. Czy dopuszcza się malowanie proszkiem sztycy siodełka i mostka kierownicy, oraz samej kierownicy? W końcu nałożony proszek powiększa ich średnicę.
3. Czy elementy chromowane typu bieżnie/miski łożysk sterowych (poprawcie nazewnictwo, jeśli kaleczę) można także wypiaskować, ew. zmatowić we własnym zakresie i pomalować proszkowo?
To chyba tyle, więcej grzechów nie pamiętam, efektami prac, będę się regularnie chwalił
Pozdrawiam