Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Accent Nordkapp
#1
Witam po dłuższej nieobecności.

Jako że mój poprzedni rower (Wheeler 1600) uległ całkowitemu zniszczeniu, postanowiłem rozebrać go i nadające się części użyć do budowy nowego roweru. I zaczęło się szukanie ramy, wybór padł na ramę Accent Nordkapp.

Dane techniczne:
- rama Accent Nordkapp 20", alu. 7005 T6
- amortyzator Suntour NCX Lite Lo,
- stery Accent
- kaseta Shimano CS-HG 41-7 11-28,
- korby Alivio 48-38-28,
- łańcuch HG-40,
- obie przerzutki Deore LX,
- klamki hamulców Deore LX,
- manetki Deore LX
- obręcze Alexrims ACE 18, szprychy CN Spoke,
- piasty Novatec NT-751 i NT-802,
- opony CST 700x40 i na zmianę slicki Rubena 700x35,
- pedały VP- 196 na maszynówkach,
- suport Neco też maszynówki,
- hamulce V-Brake Tektro C-310,
- kierownica Kalloy,
- rogi Tranz-X,
- siodełko Wheeler.
- waga 13,07 kg.

Plany na przyszłość:
- lepsze hamulce,
- bagażnik,
- dobre oświetlenie.

Zdjęcia tylko takie. W dzień zrobię lepsze.

[img][Obrazek: 286640146-DSCF0775a.jpg][/img]

[img][Obrazek: 286640148-DSCF0791a.jpg][/img]

Nowe zdjęcia obecnego wyglądu:

[Obrazek: 286887623-DSCF0883a.jpg]

[Obrazek: 286887622-DSCF0885a.jpg]
Odpowiedz
#2
Jak Wam się widzi?
Odpowiedz
#3
Fajny, ładnie się prezentuje. Nie wiem czy tylko ja mam taki fetysz, ale dla mnie byłby jeszcze fajniejszy jakby opitolić sterówkę i dać mostek na minus Tongue
Odpowiedz
#4
Campino napisał(a):Fajny, ładnie się prezentuje. Nie wiem czy tylko ja mam taki fetysz, ale dla mnie byłby jeszcze fajniejszy jakby opitolić sterówkę i dać mostek na minus Tongue

Wszystko wyjdzie w praniu, muszę trochę pojeździć i wtedy zobaczymy.
Odpowiedz
#5
Wreszcie znam wagę.
Teraz tak jak stoi waży 13,07 kg.
Odpowiedz
#6
Zacząłem modyfikacje.

Dane techniczne:
- rama Accent Nordkapp 20", alu. 7005 T6
- widelec sztywny Focus CX carbon
- stery FSA Orbit ITA
- kaseta Shimano CS-HG 41-7 11-28,
- korby Alivio 48-38-28,
- łańcuch HG-40,
- obie przerzutki Deore LX,
- klamki hamulców Deore LX,
- manetki Deore LX
- obręcze Alexrims ACE 18, szprychy CN Spoke,
- piasty Novatec NT-751 i NT-802,
- opony CST 700x40 i na zmianę slicki Rubena 700x35,
- pedały VP- 196 na maszynówkach,
- suport Neco też maszynówki,
- hamulce V-Brake Tektro C-310,
- kierownica Kalloy,
- rogi Tranz-X,
- siodełko Wheeler.
- waga?

[Obrazek: 287478383-20140121_122004a.jpg]
Odpowiedz
#7
Z nowym widelcem wygląda drapieżnie ;-)
"Wolę być samotnym wilkiem, niż płaszczącym się psem." George Orwell
Odpowiedz
#8
Jest jeszcze kilka rzeczy do zrobienia.
Muszę kupić ekspander/szyszkę/gwiazdkę(jak zwał tak zwał) do widelca carbonowego i inny mostek, bo ten nie nadaje się do carbonu.
Wyregulować ustawienie mostka i uciąć sterówkę.
Jeszcze tylko opony 700x25-28 i dętki, ale to już jak nie będzie śniegu.
Odpowiedz
#9
MarekK napisał(a):i uciąć sterówkę.
Lub założyć podkładki nad mostek. Ucięcie sterówki to ostateczność.
MarekK napisał(a):Jeszcze tylko opony 700x25-28
Jeśli szukasz niezawodności, polecam http://allegro.pl/opona-schwalbe-marath ... 53679.html Sam obecnie jeżdżę na http://allegro.pl/opona-700x28-continen ... 56476.html i powiem tak poprostu się płynie :mrgreen:
"Wolę być samotnym wilkiem, niż płaszczącym się psem." George Orwell
Odpowiedz
#10
Widelec prezentuje się świetnie, ale nie za bardzo widzę sens przerabiania roweru trekingowego aż w takim stopniu, żeby dawać sztywniaka i opony 25c. Nie lepiej po prostu kupić szosę? Big Grin
GrzegorzMazur.pl
Go hard or die hard!
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości