Jurek S napisał(a):Przede wszystkim noga nie zlatuje na różnych wybojach. Na nierównych odcinkach to wbrew pozorom jest bardzo ważne bo stwierdziłem, ze przy platformach część energii traciłem na trzymanie stopy na pedałach.
Tak, to bardzo ważne, ale docenia się to dopiero jak się zacznie jeździć, jak ktoś nie miał z tym styczności to rzadko kiedy takie argumenty do niego trafiają.
Co do podjazdów i przyspieszeń to w porównaniu do platform to jest zupełnie inna liga
Irek napisał(a):Moim zdaniem nie ma sensu mocno skęrać
A tutaj się nie zgodzę. Warto skręcić do najmniej na połowę mocy (zależy jeszcze jak wyrobione są bloki i jak mocna jest sprężyna). Gdy pedał wypina się za łatwo może się wypiąć, gdy się tego nie spodziewamy, np. podczas zjazdu na nierównościach, co jest bardzo niebezpieczne.
Mam nadzieję, że za Jurkiem pójdą kolejni, jak się robi kilka tysięcy kilometrów rocznie to szkoda się trzepać w zwykłych butach