Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
II Lubelski Festiwal Rowerowy
#11
"Lubelski Festiwal Rowerowy" organizowany jest dopiero po raz drugi. Jest on zakończeniem cyklu imprez Toro MTB Cup. Zdjęcia z poprzednich imprez możesz zobaczyć tu: http://lkkg.pl/image .
Trasa XC tegorocznego festiwalu ma 1900m okrążenie. W kategorii M1/M2 będzie prawdopodobnie 12 okrążeń.

Poziom trudności trasy jest wartością subiektywną. Powiem tylko, że trasa wygląda tak, że po stromych zjazdach występują bezpośrednio ostre podjazdy, nieliczne płaskie odcinki i dużo ciasnych zakrętów.

A jeżeli chodzi o trasę DH, no to kilka hopek, profili, ścianka, coś w rodzaju table topa, nie znam się na DH za bardzo ;-)
Odpowiedz
#12
12x 1,9km?? :O Toż to wyjdzie xc w formacie olimpijskim niemalże :-P Chyba zaczynam się cieszyć, że jednak nie będę mógł pojechać ;-)
Odpowiedz
#13
anodamian napisał(a):no to kilka hopek, profili, ścianka, coś w rodzaju table topa,

Idąc za panującymi w światowym MTB trendami, tamtędy powinniście puścić wyścig XC.
Prawdziwą wolność czujesz kiedy wiatr hula między twoimi jajkami.
Odpowiedz
#14
kurde co ten Tomek jada Tongue, 12 okrążeń i do końca jak jakaś maszynka Confusedhock:
BIG WARP - 2012
Sport Tracker
Endomondo
Odpowiedz
#15
Troche fotek z torobikefest. Kilka fotek z XC kat M3+4 reszta to XC kat. M1+2
Odpowiedz
#16
A tutaj moje fotki. Końcówka XC i trening oraz zjazd DH
Odpowiedz
#17
Mam pytanko będę mógł sobie tam z qumplem we wtorek pojeździć na tym torze nie ma przeszkód? Nie rozbiorą tego jeszcze?
KMJ micro systems technology corporation
Odpowiedz
#18
pawel, macrainbow, świetnie fotki Wink
Odpowiedz
#19
Wkleiłem jeszcze trochę filmików.
Odpowiedz
#20
squarem napisał(a):Mam pytanko będę mógł sobie tam z qumplem we wtorek pojeździć na tym torze nie ma przeszkód? Nie rozbiorą tego jeszcze?