Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
UPGRADE GT AVALANCHE 3.0
#1
Dyskusja na temat przebudowy mojego roweru opisanego TUTAJ

Moje założenia:
1. Zmiana kół na kompletne koła MAVIC CROSSRIDE DISC 09, ewentualnie CROSSTRAIL DISC jeśli starczy kasy.
2. Amorek wylatuje na złom i zostanie zastąpiony przez ROCK SHOX REBA RACE
3. Korba na SHIMANO
4. Zmiana hamulców na AVID BB7

Ewentualnie jeśli wpadnie mi coś ekstra do kieszeni myślę nad przesiadką na kompletny osprzęt SHIMANO SLX :p

I teraz pytanko co o takim czymś myślicie - jakieś opinie, wrażenia o MAVICACH, REBA itd.
BIG WARP - 2012
Sport Tracker
Endomondo
Odpowiedz
#2
Mavic jak najbardziej tak, amor ROCK SHOX też, tylko czy potrzebna ci aż REBA? Nie lepiej TORA powietrzny? Korbe osobiście brałbym cos z Truvativa. Hamulec tarczowy na lince to nieporozumienie. Jak chcesz to dobrze zrobić to lepiej górna półka v'ek, albo tarcza na hydraulice. Co do osprzętu to zdecydowanie jestem za SRAM, ale to tylko moje odczucia. Najlepiej poczekaj na jeszcze kilka opinii. ;-)
monochromatyczny

tymczasowo offline (i do tego bez roweru)
Odpowiedz
#3
ja wypowiem się co do korby i hamulców:
korbę i suport ostatnio zmieniłem na shimano (hollowtech2) z truvativa (isis) i jestem pod wrażeniem!
serwisowanie, waga, jakość materiałów i wykonania, uszczelnianie łożysk (suport h.t.2) biją na głowę rozwiązania truvativa - takie jest moje zdanie (serwisuję stale 3 rowery - 2 z truvativami).

Hamulce mechnaiczne? Nadają się do makrokeszy, chociaż Avid BB7 to jedyne sensowne z tego segmentu. Jeśli potrzebujesz czegoś więcej niż tylko spowalniaczy to nie oszczędzaj i idź w hydrauliki. Wiem, ceny powalają, ale potem zawiedziony nie będziesz. Avid Juicy, jakieś Hayesy, czy poczciwe Shimano - do wyboru do koloru.
Odpowiedz
#4
no to pewnie zacisnę pasa i wyduszę grosza na komplet SLX-a oczywiście z hydrauliką która już jest całkiem sensowna Tongue
BIG WARP - 2012
Sport Tracker
Endomondo
Odpowiedz
#5
inwestując w hamulce tarczowe możesz zaoszczędzić kilka gramów na obręczy, która nie musi być tak wytrzymała jak dla Vbrejków. Pamiętaj, że żywotność przedniego amora ściśle zależy od mocy przedniego hamulca - mówiąc prościej - słabe amorki (RST etc.) łatwo pękają jeśli z przodu mamy wielotłoczkowego, hydraulicznego potwora :-)
Odpowiedz
#6
na przód będzie dość porządny FOX-ik tylko jeszcze muszę się o niego potargować w Inżynierii

TO JUŻ NIE AKTUALNE

Avalanche 3.0 - będzie ciężkim czarnuchem do orania w zimie :lol:
BIG WARP - 2012
Sport Tracker
Endomondo
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości