Strony (3): 1 2 3   
Mariobiker   11-12-2013, 15:54
#1
Jako, że w tej materii jestem zielony :-P jak trawa w maju, bardzo chętnie wysłucham waszych opinii.
Które wybrać M520, M530, M540 a może jeszcze inne.

"Wolę być samotnym wilkiem, niż płaszczącym się psem." George Orwell
damian.s   11-12-2013, 16:08
#2
No nie wierzę - Mariusz i ty też??

[Obrazek: button-1421-black.png]
KermitOZ   11-12-2013, 16:12
#3
No, to mi się podoba Big Grin Shimano 520, praktycznie niczym się nie różnią od 540, a jakby Cię kusiło, żeby kupić 540 to już lepiej różnicę przeznacz na lepsze buty.

GrzegorzMazur.pl
Go hard or die hard!
Mariobiker   11-12-2013, 16:14
#4
damian.s napisał(a):No nie wierzę - Mariusz i ty też??
Jak mi się nie spodoba to znajdą się szybko w dziale - sprzedam ;-)

"Wolę być samotnym wilkiem, niż płaszczącym się psem." George Orwell
bartek   11-12-2013, 16:14
#5
Jeśli koniecznie SPD (czyli system Shimano) - to w zupełności wystarczy ci 520, nie ma sensu przepłacać za 540.

Jeśli niekoniecznie system Shimano - to polecam Time Smile (np. model Alium, np. tutaj, można polować na Allegro).

Jeździłem wiele lat w SPD, jednak mimo nowych bloków potrafiłem czasami wyrwać nogę z pedałów. Przesiadłem się na Time - różnica ogromna!
Minusem są mosiężne bloki, które przy chodzeniu w butach rowerowych mogą się szybciej zużywać, niż stalowe stosowane w Shimano.

pzdr, bartek
Statystyka - analiza statystyczna badań do prac dyplomowych, tel. 507 447 830
mraugorzata   11-12-2013, 16:32
#6
Zadam może niedyskretne pytanie, ale co się zmieniło między postem z dn. 26 marca 2013 a postem dzisiejszym? :-D

Nie wiadomo, dlaczego wszyscy mówią do kotów „ty”, choć jako żywo żaden kot nigdy z nikim nie pił bruderszaftu.

M. Bułhakow, Mistrz i Małgorzata
darist   11-12-2013, 16:58
#7
mraugorzata napisał(a):Zadam może niedyskretne pytanie, ale co się zmieniło między postem z dn. 26 marca 2013 a postem dzisiejszym?

Nie wiem Gosiu czy zauważyłaś zmiany u Mariusza (nie tylko na twarzy :mrgreen: ).