Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[10774g] No Saint Angel 22"
#31
Maxxlite wydawał mi się mieć gęstszy bieżnik dlatego go podałem. Jak dla mnie wszystkie tego typu opony nie mają racji bytu, bo nadają się tylko na bardzo specyficzne warunki. Kawałek luźniejszej ziemi i już nie pojadą.
Jeśli chodzi o dętki... Używał ktoś takowych? Jak z łatwością przebijania?
Odpowiedz
#32
http://www.sikorskibtch.pl/sikorka.php
Pomyśl o tej ramieSmile
Odpowiedz
#33
Na siodełku nie oszczędzać, szkoda życia. A jeśli chodzi o rezultaty to chyba bardziej cieszą te osiągnięte przez siebie, niż przez swój rower. Nie warto chyba montować superlekkich opon, no chyba że chce się wolne chwile spędzić na łataniu opon w drodze.
Odpowiedz
#34
Znam ludzi którzy jeżdżą na flyweightach w maratonach i w XC i nie mają jakoś większych problemów z kapciami. Maratony głównie Mazovii to teren nie jest jakoś wymagający. Ale byłem świadkiem tego, że w błocie też da się jechać na flyweightach i nawet zająć wysokie miejsce w zawodach :-). Jeżeli będziesz używać superlekkich opon do jazdy na co dzień, to może Cie spotkać niemiłe zaskoczenie bo opony w kontakcie z asfaltem pewnie nie wytrzymają dłużej jak 500km. Chyba, że chcesz złożyć lekki rower, postawić sobie obok łózka i sobie podziwiać, bo są i tacy ;-). A co do wagi opon to ta podana w katalogach też znacząco się różni od realnej wagi. Mam te Geaxy Barro Race i ważą 400g nie 380 ;-). Co do osób, które na początku tematu robiły wielkie oczy na rower o wadze w granicach 11kg to nie jest to jakiś kosmos :lol:
Odpowiedz
#35
http://www.allegro.pl/item748597633_sco ... r_bcm.html
W temacie ekstremalnie lekkich ramek ta jest fajna.
Odpowiedz
#36
nawet fajna ramka, ale za bardzo zużyta no i za mała...
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości