Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Koła 28"
#1
W związku z problemem który wystąpił już dwukrotnie (pęknięta szprycha w tylnym kole), postanowiłem nie liczyć na „do trzech razy sztuka”, tylko odrobinę zainwestować w nieco mocniejsze kółka. Co znaczy „nieco mocniejsze” – hmm, nie wiem co jest założone obecnie – rower to Author Prime, 7 lat temu kosztował 550zł, koła są w nim od nowości, więc podejrzewam, że nie jest to nic super specjalnego – w Internecie znalazłem tylko informację: obręcze, piasty – aluminium.

Koła mają wytrzymać mój ciężar (75-80kg w zależności od pory roku, stopnia najedzenia itp.), ciężar sakw i Jurkowe ustawki terenowe – choć to ostatnie może być najtrudniejsze do spełnienia :-P A tak na poważnie to mają wytrzymać rekreacyjną jazdę z sakwami po asfaltach o różnej jakości oraz po jakimś nieskomplikowanym terenie (szutry, polne drogi itp).

Nie znam się na sprzęcie, nie orientuję się w cenach. Nie chciałbym jednak przekroczyć kwoty 200zł/komplet dwóch kół. W związku z innymi wydatkami najchętniej wymieniłbym tylko tylne, ale musiałoby być podobne wizualnie do przedniego.

Polecacie coś konkretnego i szybko dostępnego? Czy nie zastanawiać się, tylko pójść do najbliższego sklepu rowerowego, powiedzieć w czym rzecz i wziąć to co dają? :mrgreen:
[Obrazek: button-1421-black.png]
Odpowiedz
#2
W sprawie kół to na początku najlepiej odezwać się do Pawła z Centrali Smile
GrzegorzMazur.pl
Go hard or die hard!
Odpowiedz
#3