Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SPD 16lat
#21
Ja na asfalcie nie zaliczyłem przyziemienia za to w terenie miałem fachowe. Na własnej ustawce 3 razy, w tym jedna w po pas w kałużę ;P. Żeby było śmiesznie te upadki to prawie przy minimalnej prędkości. Właśnie wtedy najczęściej się człowiek wykłada. Dlatego ja jestem przeciwnikiem zbyt szybkiego przesiadania się na spd. Najlepiej potrenować stójki i inne techniczne sztuczki, które mogą przydać się w cięższym terenie.
Odpowiedz
#22
nie rozumiem dlaczego tak zawsze straszycie tym wypierdzielaniem się, nie jest to żadna reguła, znam wiele osób które nigdy się nie przewróciły z powodu wpiętych bloków

ja sam jeżdżę w blokach od 8 lat i nie miałem upadku z tego powodu a raczej w wyniku złego złożenia się w zakręt lub innego typu sytuacje - ale to akurat i bez boków się zdarza (nawet częściej bez bloków)

panuje tu (na forum) fałszywa propaganda strachu przed wywrotką - to że wam się udało wywalić nie znaczy że tak musi mieć każdy :-)
Odpowiedz
#23
marecky napisał(a):panuje tu (na forum) fałszywa propaganda strachu przed wywrotką - to że wam się udało wywalić nie znaczy że tak musi mieć każdy :-)
Trudno się nie zgodzić z Markiem.
GrzegorzMazur.pl
Go hard or die hard!
Odpowiedz
#24
Ja spd kupilem w tym samym tygodniu co byla wycieczka solidarnosci nad zalew, dalem rade w lesie bez zadnej wywrotki, oczywiscie poluzowalem pedaly w razie niemca .-)
Odpowiedz
#25
Ja spd kupilem w tym samym tygodniu co byla wycieczka solidarnosci nad zalew, dalem rade w lesie bez zadnej wywrotki, oczywiscie poluzowalem pedaly w razie niemca .-)
Odpowiedz
#26
marecky napisał(a):panuje tu (na forum) fałszywa propaganda strachu przed wywrotką

Trochę za mocno napisane ..nikt tu nie chce nikogo przestraszyć "nie kupuj spd bo sobie kuku zrobisz", tylko przestrzec, że taka sytuacja może mieć miejsce. Najczęściej jest kupa śmiechu w takich momentach, a nie poważne skutki.
Odpowiedz
#27