Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozważam kupno trenażera
#1
Tak jak w temacie :-) Chciałbym przez zimę przynajmniej 2h tygodniowo pojeździć, a jestem całkowicie zielony w temacie proszę o parę porad. Sprzęt chcę kupić dobry, ale nie koniecznie drogi.
Odpowiedz
#2
E-ness napisał(a):Tak jak w temacie :-) Chciałbym przez zimę przynajmniej 2h tygodniowo pojeździć, a jestem całkowicie zielony w temacie proszę o parę porad. Sprzęt chcę kupić dobry, ale nie koniecznie drogi.
Może niekoniecznie w temacie, ale my przez zimę też jeździmy :-P
Gdybyś nie miał z kim pojeździć
www.forum.krmaksimum.pl
Odpowiedz
#3
Jurek S napisał(a):
E-ness napisał(a):Tak jak w temacie :-) Chciałbym przez zimę przynajmniej 2h tygodniowo pojeździć, a jestem całkowicie zielony w temacie proszę o parę porad. Sprzęt chcę kupić dobry, ale nie koniecznie drogi.
Może niekoniecznie w temacie, ale my przez zimę też jeździmy :-P

Czepialstwo :-P Przecież napisałem, że na zimę chcę to kupić :-)
Odpowiedz
#4
Błażeju, jutro robię ustawkę idealną pod Ciebie :-D
http://forum.rowerowylublin.org/viewtopic.php?t=8916
Wbijaj na start i akurat wykręcisz kółeczko do siebie.
Gdybyś nie miał z kim pojeździć
www.forum.krmaksimum.pl
Odpowiedz
#5
Elite crono gel. Mam i polecam docisk opony do rolki dopasowujesz swoją wagą.
A zapomniałem dodać trenażer to strasznie nudna rzecz i pewnie po 2 razach będziesz montował w to rower z wkurzeniem ale.. czasami nawet się przydaje można w to złapać rower i coś podregulować. :-P generalnie trzeba mieć dużo samozaparcia żeby go używać.
Odpowiedz
#6
Hej, w ubiegłym roku kupiłem takie cacko za ok 400 PLN. Najtańsze z najtańszych. Całkiem nieźle się sprawdzał w okresie zimowym. Trzeba liczyć się z dodatkowym kosztem ok 100-150 na oponę do trenażera i jakąś podkładkę do amortyzacji. Najlepiej gumowaną bo inna będzie się przesuwać.
Na początku może się taki trening podobać, ale po kilku-kilkunastu razach ochota na taką jazdę zdecydowanie odchodzi.