Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Serwis roku 2014
#1
Witajcie !
Jestem przyjezdnym studentem lubelskiego uniwersytetu. Wraz ze mną przyjechał też mój rower i nasze wspólne hobby. Nie znam tutejszych serwisów, a chciałbym przygotować rower do sezonu i potrzebuję zaczerpnąć rady gdzie mam go oddać. Szukam miejsca gdzie z rowerami obchodzą się należycie i do klienta podchodzą indywidualnie, a nie będzie to fabryka kładąca tonę smaru na łańcuch i regulująca hamulce mówiąc, że to obejmuje pełny serwis, a przy okazji namawiając na wymianę większości podzespołów zupełnie bez konieczności. Jednym słowem potrzebuję namiaru na rzetelnych ludzi i miejsce.
Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie Smile
Odpowiedz
#2
W zależności od tego, gdzie w Lublinie stacjonujesz polecam Pawła i Arka z Centrali Rowerowej http://centralarowerowa.pl na Bursakach lub Lucka z http://metrobikes.pl na Kraśnickiej. Moim zdaniem trzeciej opcji nie ma Smile
GrzegorzMazur.pl
Go hard or die hard!
Odpowiedz
#3
Witaj kubas: W moim przypadku na koniec sezonu 2014 odstawiłem swoją szoskę i górala na głęboką 10/5 do chłopaków z Bike Boys... Wszystko szybko i sprawnie, według mojej oceny chłopaki podeszli do sprawy bardzo indywidualnie, biorąc pod uwagę to że nie mieszkam w PL i nie miałem zbyt wiele czasu...
Absolutnie nie śmiem twierdzić że serwis, który polecam jest lepszy od serwisów podanych przez kolegę KermitOZ-a... Ja korzystałem z ich usług i naprawdę byłem bardzo zadowolony.... "Tyle ile jest ludzi tyle będzie opinii"... Musiałbyś się przejechać, popatrzeć porozmawiać z chłopakami i wtedy będziesz widział ich podejście.. A później tylko podjąć decyzję....
Powodzonka życzę....

http://www.bike-boys.pl/
Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz - z wzajemnością...

https://www.strava.com/athletes/5143301
Odpowiedz
#4
Mi bikeboys robili koła i jestem bardzo zadowolony serwisant sprawiał wrażenie bardzo kompetentnej osoby;
Natomiast uważaj na serwis na wigilijnej firma Cyklo - nie potrafili rozpoznać pękniętej ośki w tylnym kole dopiero po trzeciej wizycie sam naprawiłem tylne koło !!!
Pozdrawiam
Mój dziadek mawiał, że w szkole najważniejsze są dwa przedmioty - przysposobienie obronne, żeby nauczyć się strzelać, i historia, żeby wiedzieć, do kogo. A. Pilipuk - Reputacja 
Odpowiedz
#5
Ja np. chłopaków z bike-boys bym nie polecił. Jakoś, jak dla mnie troszkę traktują klienta, jakby był kompletnym jeleniem. A dodatkowo kiedyś tak mnie przykręcili pedał do lewej korby, że trzeba było tulejkę wstawiać Smile
Ale co prawda, to prawda - ile ludzi tyle opinii. Wiem, że zaraz za moje stwierdzenie dostanę po łbie, jednak ja (pewnie jako były pracownik) polecałbym chłopaków z decathlonu - w szczególności Marka i Adama N - łebskie chłopaki, w szczególności Adam. Tylko, że cenowo chyba niebieska firma odstaje od sklepów nazwijmy to "osiedlowych" - no offence.
Odpowiedz
#6
Dziękuję panowie za tak szybki odzew. Rower w takim razie spróbuję dostarczyć do chłopaków z centrali, choć mam do nich kawałek to podoba mi się ich podejście do tematu (przynajmniej na tyle na ile mogę wywnioskować z facebooka).
Odpowiedz
#7
No cóż... Jak sam widzisz kolega polecił Tobie Centrale na pewno nie przez przypadek.. Biorąc pod uwagę jego zaangażowanie oraz wyniki jakie osiąga, oczywiste jest to że zna się na rzeczy...
Ja osobiście też jestem zdania aby przedsięwziąć jakiekolwiek kroki, lepiej zapytać tych co mają jakieś pojęcie w temacie....
PS do kolegi Campino "dlaczego za swoje stwierdzenie miałbyś dostać po łbie??" Od tego jest właśnie forum aby wyrażać swoje opinie.... Gdybym wcześniej serwisował rowery w Centrali zapewne poleciłbym ją w poprzednim moim poście...
Nie znam chłopaków więc się na ich temat nie wypowiadam. Dlatego twierdzę że ile ludzi tyle opinii... Pozdrawiam..
Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz - z wzajemnością...

https://www.strava.com/athletes/5143301
Odpowiedz
#8
Ano może dlatego, że swojego czasu była fala hejtu na forum nt Decathlonu, kompetencji pracowników oraz serwisu Smile
Koniec OT. Ważne, żeby kolega znalazł odpowiedni serwis, był z niego zadowolony, wracał do niego i polecał innym !
Dobrej nocki Wink
Odpowiedz
#9
Właśnie do tego wszyscy zmierzamy...... Daj znać o efektach serwisowych swojej maszyny.... Pozdrawiam
Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz - z wzajemnością...

https://www.strava.com/athletes/5143301
Odpowiedz
#10
Witam

Piszę w imieniu sklepu i serwisu Bike Boys żeby odnieść się do opinii użytkownika Campino.
Czy po stwierdzonej błędnie naprawie był Pan u nas w serwisie w celu reklamacji wykonanej usługi, która przysługuje każdemu naszemu klientowi? Tak jak Pan napisał pracował Pan w sklepie sportowym powinien o tym wiedzieć. Powiem szczerze nie pamiętam takiej sytuacji, żeby ktoś reklamował przykręcenie pedału do korby(jest to bardzo prosta czynność, trudno w niej o pomyłkę). W takim wypadku domniemywam, że taka sytuacja nie miała miejsca przez co obsmarowywanie nas na forum jest co najmniej nie na miejscu.

A co do traktowania klienta według jego wiedzy technicznej jest dość trudne, ponieważ trudno jest odgadnąć, przewidzieć kto ma jaką znajomość obsługi/budowy roweru. Staramy się oczywiście indywidualnie podchodzić do klienta ale niestety jest to dość trudne po krótkiej rozmowie.

Oczywiście każdy klient jest w stanie przekonać się co do naszych usług. Smile
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości