Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dura-Ace Di2 [Co wybrać?]
#1
Witam, zostałem szczęśliwym zwycięzcą grupy Shimano Dura-Ace Di2 (z góry dziękuję za gratulacje).
Poproszono mnie o dwa wybory: długość ramiona i rozmiar tarczy.
Ponieważ jestem kolażem-amatorem proszę Was o radę, co wybrać?
Krótko opiszę swoje preferencje bo to na pewno jest bardzo ważne, więc tak:
Wzrost 176cm, bardzo lubię dłuższe wyprawy rowerowe (+-100km), jestem dosyć lekki, chociaż jak na kolarza to pewnie standard (66 kg). Żaden ze mnie "góral" nie lubię podjazdów i zawsze pokonuję je na najlżejszej przerzutce, lubię przycisnąć na zjazdach i na prostych, lubię uzyskiwać duże prędkości i denerwuje mnie np. jeżeli jadąc z górki pedałuję jak pralka i brakuje mi cięższych biegówWink
Maksymalna średnia prędkość na obecnym rowerze to 33,6km/h na dystansie 10km.

Myślę, że to wystarczy aby podjąć decyzję. Pytanie co wybrać?
1. Ramiona 3 warianty: 170mm, 172,5mm lub 175mm
2. Tarcze 50-34T, 52-38T lub 53-39T

(Proszę o dokładne wytłumaczenie, jaki wybór ma jaki wpływ na jazdę itd.)
Czekam na opinie. Chętnie podyskutuję na ten temat również na komunikatorze GG: 3785970
Pozdrawiam!
Wink
Odpowiedz
#2
Seba22 napisał(a):Ponieważ jestem kolażem-amatorem proszę Was o radę, co wybrać?
Słownik ortograficzny, najbardziej ci się przyda Smile
GrzegorzMazur.pl
Go hard or die hard!
Odpowiedz
#3
KermitOZ napisał(a):
Seba22 napisał(a):Ponieważ jestem kolażem-amatorem proszę Was o radę, co wybrać?
Słownik ortograficzny, najbardziej ci się przyda Smile

Gratuluję upośledzenia umysłowego Undecided
Wink
Odpowiedz
#4
Seba22 napisał(a):KermitOZ napisał/a:
Seba22 napisał/a:
Ponieważ jestem kolażem-amatorem proszę Was o radę, co wybrać?
Słownik ortograficzny, najbardziej ci się przyda Smile

Gratuluję upośledzenia umysłowego Undecided
Stażu na forum tyle co dzieci wakacji :-P a pyszczy jak stary wyjadacz Confusedhock: Nic tylko pogratulować :mrgreen: