Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hej, popedałujesz?
#1
Witam wszystkich. Przedstawię się krótko: Mateusz. Mieszkam 25km na wschód od Lublina. Mam 22 lata (wyglądam na 18), studiuję w Lublinie, wakacje do października. ;] Jeżdżę na rowerze w sumie od niedawna (trochę ponad miesiąc), ale dosyć szybko wyrobiłem jako taką kondycję. Na początku na jakimś starym, ciężkim trekkingu i damce zasuwałem po 40-60km utrzymując średnią 20km/h+. Szybciej i tak by się nie dało na tej damce. Jako, że do końca życia nie chciałem jeździć na takim rowerze, to kupiłem sobie niecałe 2 tygodnie temu Giant Roam 4. Sprofanowałem koncepcję roweru MTB i dołożyłem do tego błotniki, bagażnik, sakwy, opony na szosę i postanowiłem porobić sobie dłuższe wycieczki. Pierwsze jazdy to była mordęga przyzwyczajania się do pochylonej pozycji, ale po kilku dniach o dziwo przywykłem i dostrzegałem w tym same zalety (siadając na innym rowerze z wyprostowaną pozycją miałem wrażenie, że to sprzęt dla ludzi z chorym kręgosłupem). Niedawno wróciłem z kilkudniowej podróży do Hrubieszowa i Kryłowa, a potem wróciłem przez Zamość. I to jest chyba to co najbardziej podoba mi się w jeździe na rowerze: takie wycieczki, biorąc tylko trochę ubrań na zmianę itp.

Bardzo rzadko kiedy mam z kim jeździć, także szukam towarzysza/towarzyszki do pedałowania. Odwiedzę niedługo Zalew Zemborzycki, bo byłem tam wieki temu i zresztą nie na rowerze. Spróbuję też dołączyć do organizowanych przez was wypraw (oprócz tych nocnych na razie, bo nie mam jeszcze odpowiedniego wyposażenia do tego). No i tych super szybkich, bo średnią 30km/h to ja potrafię tylko przez pół godziny utrzymać (prosta droga, bez wiatru)...

Pozdrawiam wszystkich i miłego dnia. Wink

PS Sorry za głupią nazwę tematu.