Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
lublin112.pl Wideo
#21
WyjaśniamConfusedamochód to pojazd, służy do jeżdżenia, rower to pojazd, służy do jeżdżenia, dlaczego według Ciebie to rowerzysta powinien hamować a nie kierowca auta? w końcu i ten i ten aktualnie uczestniczy w ruchu drogowym - jadąc, przecież to rowerzysta ma pierwszeństwo (oczywiście w miejscach gdzie faktycznie rowerzysta ma pierwszeństwo), jak się dobrze zastanowisz to przyznasz że przy każdej prędkości kierowca musi się zatrzymać i ustąpić pierwszeństwa osobie/rowerzyście czy innemu uczestnikowi ruchu drogowego, dobrze to już ktoś przedstawił obrazując to jako kierowcę auta osobowego względem Tira.

Jeszcze się odniosę do Twoich porównań względem mnie: to porównanie jest nie na temat i w dodatku jest nie na miejscu, przecież ja nie pisałem ogólnie o kierowcach aut (sam jestem kierowcą) tylko o takich, którzy obrażają rowerzystów, bo to oni sami nie znają przepisów i o zgrozo stanowią zagrożenie dla innych uczestników dróg. Myślę że określenie które użyłem było i tak dość delikatne.
Odpowiedz
#22
lubelaczek napisał(a):Polecenie zachowania ostrożności to nie znaczy jeszcze, że nie ma się pierwszeństwa. Na skrzyżowaniu/przejściach/przejazdach każdy musi zachować ostrożność, ale nie każdy ma pierwszeństwo.

No nic, spróbuję jeszcze raz:
Art. 27.
1. Kierujący pojazdem, zbliżając się do przejazdu dla rowerzystów, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa rowerowi znajdującemu się na przejeździe.
Pozdrawiam
Tomek
Odpowiedz
#23
Znów jakaś wojenka czy mi się zdaje?
Mój punkt widzenia:
1. Tak, przewaga negatywnych komentarzy pod czymkolwiek zamieszczonym w sieci to w większości hejt.