Strony (2): 1 2   
alex_zp_ua   27-11-2015, 00:00
#1
Dzień dobry.
Jestem studentem 1 roku w Lublinie, mam sporo wolnego czasu i dużą chęć do pracy, ale również potrzebuję pieniędzy :-)

Na Ukraine byłem menadżerem ze sprzedaży części do samochodów, pracowałem mechanikiem rowerowym, oraz sprzedawałem części do rowerów, naprawiałem swój samochód sam.

Lubię pracować rękami z maszynerią, mechanizmami, coś naprawiać. Znajomość języka na średnim poziomie.

Czy ktoś może pomóc z poszukiwaniem pracy.

Zgóry dziękuję.
makary   27-11-2015, 10:01
#2
Studiujesz dziennie czy zaocznie, czy masz obywatelstwo Polskie czy tylko Ukraińskie, jaki rodzaj pracy by Cię interesował
Pozdrawiam
Marcin

Mój dziadek mawiał, że w szkole najważniejsze są dwa przedmioty - przysposobienie obronne, żeby nauczyć się strzelać, i historia, żeby wiedzieć, do kogo. A. Pilipuk - Reputacja 
alex_zp_ua   27-11-2015, 22:29
#3
Studuję się dziennie, ale mam zajęcia tylko 3-4 dnia w tygodniu do 12.00. Mam obywatelstwo ukraińskie oraz wizą studencką, mogę pracować oficjalno.
Interesuję się praca za kierownicą (prawa jazdy kat. B) albo coś naprawiać albo jakimś magazynierem.
Dziękuje
Alex
j@cek   28-11-2015, 08:09
#4
Witaj, masz pozwolenie na pracę :?:

Jest super a będzie jeszcze lepiej!
darist   28-11-2015, 12:17
#5
j@cek napisał(a):Witaj, masz pozwolenie na pracę :?:

Jacku przecież:
alex_zp_ua napisał(a):mogę pracować oficjalno
:!: :-D

Darek  -  Easy Rider 
DOBRZE, ŻE JESTEŚCIE  Smile 
j@cek   28-11-2015, 13:43
#6
darist napisał(a):
j@cek napisał(a):Witaj, masz pozwolenie na pracę :?:

Jacku przecież:
alex_zp_ua napisał(a):mogę pracować oficjalno
:!: :-D

Dla mnie to nie oznacza to samo.
Dla studentów są uproszczone przepisy i można podjąć legalną pracę bez pozwolenia ale z pewnymi ograniczeniami. :roll:

Jest super a będzie jeszcze lepiej!
alex_zp_ua   28-11-2015, 17:00
#7
Nie znam tego. A jaka różnica? Jaki są ograniczenia?

Tu piszą że mogę pracować bez zezwolenia, chyba nie?