Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sklep EXPERTBIKE opinie
#11
Zamówiłem w tym sklepie rower, bo był tańszy. Oferty wszystkich innych sklepów internetowych były identyczne (częściowo zmontowany rower dotastarczony w kartonie). Różniły się jedynie ceną. Moja sytuacja była odrobinę bardziej skomplikowana, bo zamawiałem rower na Wyspy. A więc sam zadbałem o kuriera.

Na plus dla sklepu trzeba zaliczyć:
+ dobrze zabezpieczony, nowy rower w kartonie
+ szybka obsługa (chociaż przyznaję, że dzwoniłem kilka dobrych razy, co by się upewnić, że wszystko jest w porządku)
+ NIE robili problemów z przesyłką za granicę, nawet było to im na rękę, gdzyż to ja ponosiłęm cały koszt transportu.

Na minusy, niestety, składają się:
- brak karty gwarancyjnej i potwierdzenia zakupu (nie dołączono ich do przesyłki)
- sprzęt miał być po przeglądzie zerowym. Nie wiem, czy był. Nie otrzymałem żadnego potwierdzenia.
- rower miał być zmontowany w salonie, sprawdzony i częściowo rozmontowany na potrzeby przesyłki. Nie wyglądał, jakby ktokolwiek do niego zaglądał od momentu, kiedy zapakowany został przez producenta (ale tego nie mogę potwierdzić, bo nie wiem. Piszę, jakie sprawiał wrażenie).
- z pewnością zmontowanie go w jedną całość nie było łatwe. A specjalnie jeszcze o to pytałem, gdyż nie mam takiego doświadczenia. Miało być prosto i przyjemnie, było długo i zdecydowanie nieprzyjemnie. Wszystko pomieszane z poplątaniem. Brak instrukcji montażu. Film dostępny na stronie w sklepie jest całkowicie nieadekwatny w przypadku roweru, który zamówiłem. Nie obędzie się bez pomocy profesjonalnego zakładu na Wyspach. Problem, chociażby z montażem oświetlenia (trans Alp).

Piszę, jakie były moje wrażenia. Ogólnie, to przesyłkę otrzymałem. Rower dotarł na Wyspy. Jest w dobrym stanie. Sam muszę zająć się jego montażem. Trudno. Nie tego oczekiwałem, kupując sprzęt za kilka tysięcy złotych. Odniosłem wrażenie, że od momentu, kiedy wpłaciłem pieniądze i przesyłka poszła (nie ważne, w jakim stanie), musiałem radzić sobie z nią sam.

Argumenty w stylu: "bo ktoś patrzył tylko na cenę", nie trafiają do mnie. Oczywiste jest, że ludzie patrzą na cenę. Zwłaszcza, kiedy oferta dotyczy tego samego sprzętu. Z kolei standardem w XXI wieku jest serwis, reklamacja i zwrot. Sprzedawca, który nie bierze takich rzeczy pod uwagę podczas całego procesu sprzedaży albo nie utrzyma się długo na rynku, albo będzie miał taką opinię, jak EXPERTBIKE ma na tym forum.

PS. Napisałem do sklepu prośbę o przesłanie brakującej dokumentacji. Dam znać, kiedy się odezwą. No, chyba, ze zapłaciłem za rowery za mało. Wtedy muszę się liczyć z faktem, że sprzedawcy nie opłaca się wysyłać faktury i gwarancji dla sprzętu poniżej kilku tysięcy złotych.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości