Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
15.10. LKJ, godz. 11.00
#11
Już do Was jechałem , ale wiatr zmusił mnie do skręcenia do pobliskiego Starego Gaju ,gdzie we względnej ciszy przekręciłem coś ze 30 km. Shy
Pozdrawiam,
Jurek
Odpowiedz
#12
@owset, to zapuszczaj ustawkę Smile
Kiedy wszystko zawiedzie, przeczytaj instrukcję obsługi
Odpowiedz
#13
Ustawka to ustalenie trasy, jak rozumiem. Jestem zupełnie nowa w temacie i forum. Zaglądałam wcześniej na forum i tyle. A tak, to zalew i zalew. Odkąd jeżdżę w Lublinie. Sęk w tem, że nie znam innych tras i liczę na czyjąś ustawkę.
Odpowiedz
#14
(15-10-2016, 16:28)owset napisał(a): Ustawka to ustalenie trasy, jak rozumiem.
Ustawka to wspólne umówienie się na przejażdżkę rowerową Smile Nie musisz znać trasy, ustawka nad zalew i z powrotem też jest dobra. A może zdarzyć się tak, że na ustawkę którą ogłosisz przyjedzie ktoś kto zna trochę więcej tras i pojedziecie gdzieś dalej. Także nie trasa jest ważna a po prostu rzucenie hasła do wspólnej przejażdżki, choćby nawet nad zalew.
[Obrazek: button-1421-black.png]
Odpowiedz
#15
No nie wiem no, to rzucam hasło 16 X, zalew zemborzycki i może gdzieś nieco dalej, aniżeli dookoła zalewu Rolleyes Wybieram się, bo mięsnie flaczeją, niestety, jak się nie pedałuje.
Odpowiedz
#16
(15-10-2016, 18:01)owset napisał(a): to rzucam hasło 16 X, zalew zemborzycki
Warto by jeszcze napisać skąd i o której godzinie startujesz - bez tego innym chętnym trudno będzie dotrzeć na ustawkę Wink A najlepiej w tym celu założyć nowy wątek, wtedy jest bardziej przejrzyście, bo od razu widać, że danego dnia ktoś zaproponował jakąś ustawkę.
[Obrazek: button-1421-black.png]
Odpowiedz
#17
Owset, rozejrzyj się po dziale ustawek (przy okazji poznasz ich rodzaje) i popatrz, jak to się robi. To pierwszy dział od góry Smile. Naprawdę nic trudnego i dasz sobie radę bez problemu Wink
Kiedy wszystko zawiedzie, przeczytaj instrukcję obsługi
Odpowiedz


Skocz do: