Liczba postów: 1491
Liczba wątków: 47
Dołączył: May 2009
Reputacja:
0
W 2005 też był pomarańczowy. I to chyba najlepszy kolor dla niego. W 2007 był w ogóle Advance? Na stronie Garego nie ma w roczniku 2007 tego modelu.
No ale do konkretów... Jak Ci się jeździ na G2? To pierwszy Advance który dostał geometrię Genesis i od razu G2. Wada tej geometrii to wymóg specjalnych widelców. Gdzieś czytałem że zwykłe nie bardzo pasują.
Liczba postów: 1491
Liczba wątków: 47
Dołączył: May 2009
Reputacja:
0
"Do zmiany kąta wyprzedzenia widelca trzeba bowiem nowego widelca, sama zmiana kąta główki ramy nie przyniesie optymalnego rozwiązania, może najwyżej spowodować częściową zmianę geometrii do stanu przed Genesis. Ale jak już pisałem, ewolucja się nie cofa. Gary poprosił o pomoc Keitha Bontragera, który wraz z Manitou zaprojektował widelec na potrzeby Genesis 2.0."
To akurat opis modelu Hi Fi. Widelce pasujące do G2 mają offset 46mm. Ciekaw jestem czy tak samo w Twoim przypadku zamówili customowego suntoura. Tak czy inaczej kiedyś przy ewentualnej wymianie zwróć na to uwagę. Żeby Ci się sterowność roweru nie pogorszyła.
Ładne te nowe rowery Garego. I fajnie że sięgnęłaś po niego. Krossy Levele są w porządku ale cała masa ludzi na nich jeździ. Ty przyszalałaś i wybrałaś bardzo nietuzinkowy i kontrowersyjny rower. To mi się podoba. :]
Liczba postów: 1457
Liczba wątków: 37
Dołączył: May 2009
Reputacja:
0
fakt unikat, widziałam jednego gościa na garym z ramą G2, ale nie wiem co to za model, na pewno 2009, na amorku jest napis "handling by bontrager" i oznaczenie G2, wiec to może być customowy budżetowy amorek do tej geometrii, tak czy inaczej jak na nim śmigam to jakbym się przesiadła z malucha na mercedesa :mrgreen:
już wiem co to za model "marlin disc"
STRAVA
Uczłowieczanie poprzez rowerowanie!
Liczba postów: 1491
Liczba wątków: 47
Dołączył: May 2009
Reputacja:
0
Taka jedna uwaga mi się nasuwa. Nie obraź się Truskawka, ale na tym zdjęciu masz chyba niedopięte zaciski. Ja bym tylny zacisk obrócił o te 30-45° w kierunku przeciwnym do ruchu (żeby wypadł między chain stay'em a seat stay'em) wskazówek zegara i ściągnął do końca. Przedni albo żeby był do góry wzdłuż odlewu (chyba że opiera się o hak koła) albo do tyłu z dół (żeby był równo z dolną krawędzią odlewu). Wtedy masz gwarancję że zaciski są dopięte a przy okazji jest do nich wygodny dostęp.