co chcę ad amorów, a to że one nie działają, żeby ugiąć taki to trzeba ważyć trochę więcej a o to akurat koleżanki nie podejrzewam, a po drugie jak nie działa to po co obciążać, a po trzecie taki amor to dla początkującego złodzieja jak napis "weź mnie", im mniej bajerów na miasto tym lepiej, tym bardziej że napisała że będzie go zostawiała na zewnątrz
bierz coś na kołach 28 z wąskimi oponami i prostego, może z jednym blatem z przody z tyłu ewentualnie więcej biegów coby się nie zamęczyć po lubelskich górkach i dolinkach
W ogóle nie myślicie przyszłościowo ;-) . Koleżanka mieszka na Nałkowskich, a więc niedaleko naszej ustawki i niedaleko zalewu. Co Wy ją chcecie wcisnąć na tylko dostojną jazdę po Lublinie? :-D
Kupi sobie holendra na miasto, a za zaoszczędzoną kasę górala na wypady
truskafka napisał(a):co chcę ad amorów, a to że one nie działają, żeby ugiąć taki to trzeba ważyć trochę więcej a o to akurat koleżanki nie podejrzewam, a po drugie jak nie działa to po co obciążać, a po trzecie taki amor to dla początkującego złodzieja jak napis "weź mnie", im mniej bajerów na miasto tym lepiej, tym bardziej że napisała że będzie go zostawiała na zewnątrz
bierz coś na kołach 28 z wąskimi oponami i prostego, może z jednym blatem z przody z tyłu ewentualnie więcej biegów coby się nie zamęczyć po lubelskich górkach i dolinkach
amory nie mają się uginać tylko wybierać nierówności. Tani amor to się będzie uginać pod kimś o dużej masie, i też pod kimś takim szybko złapie luzy.
Jak "początkujący złodziej" będzie chciał ukraść rower to dla niego bez różnicy czy rower ma amorka czy go nie ma. I tak sprzeda go za gorsze. Co innego gdy rower swoje
kosztuje i złodziej wie co kraść...
Sztywniaka to tylko karbonowego, przynajmniej coś wybierze...
Jeśli już to jedyne wyjście taniego holendra...
Ja bym raczej polecał opcję z jednym biegiem lub biegami w piaście (jeszcze mniejsze narażenie układu napędowego na uszkodzenia + nie trzeba regulować (?))
Zapinka za 30PLN+ załatwi sprawę bezpieczeństwa.
Ja bym radził przemyśleć przynajmniej 1 koszyk, żeby nie pocić pleców od plecaka.
Przy spokojnej jeździe koła 28" mają dobrą możliwość skrętu.
Tylko może jakieś grubsze opony, żeby było można mieć nie za mocno napompowane i by koło amortyzowało.
Jeżeli chcesz kupować rower używany, to pamiętaj by wziąć kogoś kto się zna lepiej od Ciebie. Na Elizówce można trafić na okazję, ale kiedy się wie, że to okazja :]
Polecam rowery w Go Sport. Szczególnie jeden Scrapper AR 1 za cene 1249 dostaniemy Altusa alivio i Avid SD 5 , naprawde dobry rowerek. Dzis byłem i koledze kupilem jednak Affix FX 3, za 899 zł. Jeden z obsługujących nas na sklepie jest z naszego forum< pzdr> Jeździ dużo z Kola i Jurkiem.
Więc jak najbardziej polecam, ceny dość przystępne ale też trzeba uważać żeby sie nie nabrać, cenowo. W Decathlonie za tą cenę dostaniemy rower na SIS..;/ No i Wg oferty Manetki sram , ale w rzeczywistości sa to tylko manetki shimano SIS...
ech... wszystko jest ok, ale jak zaczynacie używać technicznego języka to już się gubię...
ale spoko, zapamiętam wszystko, zanotuję i wg Waszych pomysłów będę szukała czegoś dla siebie
bATMAn napisał(a):amory nie mają się uginać tylko wybierać nierówności. Tani amor to się będzie uginać pod kimś o dużej masie, i też pod kimś takim szybko złapie luzy.
no i właśnie te tanie nie wybierają nierówności, chyba że mamy na myśli wysoki krawężnik
bATMAn napisał(a):Jak "początkujący złodziej" będzie chciał ukraść rower to dla niego bez różnicy czy rower ma amorka czy go nie ma. I tak sprzeda go za gorsze.
racja, jednak taki rower z amorkiem szybciej przyciągnie jego uwagę
bATMAn napisał(a):Jeśli już to jedyne wyjście taniego holendra...
to chyba najlepsze wyjście
pacyfka napisał(a):Na Energetyków mam 2 minuty (pieszo!)
To przejdź się jeszcze na równoległą ulicę - Olszewskiego. Też hurtownia i tez się fajne pojazdy trafiają.
pacyfka napisał(a):ech... wszystko jest ok, ale jak zaczynacie używać technicznego języka to już się gubię... ale spoko, zapamiętam wszystko, zanotuję i wg Waszych pomysłów będę szukała czegoś dla siebie
koniecznie pamiętaj o dobraniu odpowiedniej wielkości ramy
tabelka z wielkościami jest np. tutaj:
http://www.rower.com/archiwum.php?art=2831
spójrz sobie na rowery trekkingowe (koła 28) i dobierz wielkość ramy (najczęściej producenci podają w calach, rzadziej w cm) do wzrostu