Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: Zatrzymajmy megaciężarówki
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
W mojej opinii takie Megatiry się nie sprawdzą bo nie miały by którędy jeździć. Takie samochody są używane w tranzycie. Jak będzie droga przelotowa wschód-zachód to może się pojawią.
Michal, Na tym filmiku doskonale widać iż normalny tir jest bardzo niebezpieczny.
Tool_Man napisał(a):Na tym filmiku doskonale widać iż normalny tir jest bardzo niebezpieczny.
Bo ciągnik nie jest ustawiony równolegle do naczepy, tylko w taki sposób, jak w trakcie skrętu w lewo. Takich sytuacji nie da się uniknąć, a wieszanie kolejnego lusterka dla kierowcy raczej pogorszy bezpieczeństwo, bo go dodatkowo rozproszy.
Tool_Man napisał(a):Na tym filmiku doskonale widać iż normalny tir jest bardzo niebezpieczny.

Przyjadę Kangurem, na Jurkową Niedzielną Ustawkę Rekreacyjną i upcham w swoim "martwym" punkcie tyle samo rowerzystów, co na tym trzepackim filmiku.

I co wtedy? "Precz z niebezpiecznymi dostawczakami :!: " Idea
TIR nie jest najgorszy, za kółkiem siedzi zawodowiec. Wolę ich od dresa w pseudo podrasowanym BMW lub "hrabiego"sałaciarza (TAXI)
mariobiker napisał(a):TIR nie jest najgorszy, za kółkiem siedzi zawodowiec.
Tylko po części przyznam Ci rację. Zawodowiec zawodowcowi nie równy. I to nie tylko jeśli chodzi i doświadczenie, ale także podejście do zawodu (naginanie czasu jazdy) i do traktowania innych użytkowników drogi.

Generalnie to mnie kwestia długich ciężarówek mało obchodzi, nie zmienia to właściwie w ogóle kwestii bezpieczeństwa na drogach, jeszcze jeden dobry temat żeby pomarudzić i tyle.

pOZBig Grinrower
Grzesiek
KermitOZ napisał(a):jeszcze jeden dobry temat żeby pomarudzić i tyle.


Co tam temat, najważniejsze, że dyskusja odbywa się przy pełnej kulturze, bez chamskich wjazdów na psychikę[Obrazek: 5mhjpz.gif] itp...
mariox napisał(a):Ale z drugiej strony... rzadko która firma zlecająca przewozy znajduje się przy autostradzie czy drodze ekspresowej.
Centra logistyczne zawsze znajdują się przy autostradach / drogach szybkiego ruchu. Firmy które na co dzień korzystają z transportu takiej skali też zazwyczaj mają dogodny dojazd.
Mi czasami zdarza się odbierać większe przesyłki w różnych lokalizacjach, czasami są to łatwe 'logistycznie' tereny (np. targowe), czasami wąskie jednokierunkowe uliczny, rynki małych miasteczek, etc. Nawet w tych 'łatwiejszych' terenach przyjeżdża do mnie mały samochód (DMC 8/12 ton), który czasami musi nawrócić 2-3 razy. Ładunek albo jest gdzieś w centrum logistycznym, albo tir stoi gdzieś na stacji paliwowej na obrzeżach miasta i tam ładunek jest przeładowywany na mniejszy samochód.
Spójrzcie chociażby na Lublin, dróg gdzie można wjechać nawet zestawem rzędu 15 czy 18 ton można policzyć na palcach.
michalbrodowski napisał(a):Ja wysłałem. Nie chciałbym się spotkać na drodze z czymś takim.

http://rowerowalodz.pl/aktualnosci/563- ... ciezarowki

Hehe, jak by się jeszcze zaczęli wyprzedzać na autostradzie jak to mają w zwyczaju... Jeden 90 km/h, drugi 90,1 km/h i dawaj.
Stron: 1 2 3