marcin84 Mówisz o tych LXach typu BL-M571 czy o tych nowych turystyczno-miejsko-trekingowych? Miałem kiedyś czerwone DXy BMXowe (BL-M601, z tym że LXy też się tak nazywały) które były zbudowane jak te starsze LXy. Nie jestem pewien czy miały tą samą długość dźwigni ale jeśli tak, to moim zdaniem te klamki nie były szczególne (poza tym że DXy miały krwistoczerwony kolor). Celował bym raczej w Avidy SD 7 (~80zł) albo nawet w FR5 (za połowę SD 7).
chodziło mi o Deore LX Bl-M571 , niby ludzie chwalą i chciałem spróbować. Chociaż z drugiej strony cały czas jeździłem na avidach i dla mnie są bardzo wygodne a te sd7 już porządnie regulowane ...
gello1 dzięki ale to nie czasami ze sparrow bike była jakaś afera, że sprzedawali wadliwe hamulce z zatartymi numerami ? niby klamka nie majątek ale jakoś zaufania do nich nie mam
marcin84, Ja mam od nich Avidy SD5 sprawują się dobrze
Kostki aligator 3 kolorowe na różne warunki
Pancerze najtańsze claksa i inki.
marcin84 napisał(a):sd7 już porządnie regulowane ...
Regulacją się bawiłem ze 3 razy, klamki SD 7 175gram, SD 5 155gram.
Teraz bym wziął hamulce SD7 [są całkiem mocne] a klamki SD5.
Zaraz zaraz mówimy o SD 5 czy FR 5? SD 5 miały pokrętło i były cięższe i... są już chyba nieprodukowane.
BTW LX vs SD 5...
http://choody.com/forum/forum_posts.asp?TID=5593
EDIT... Wiem że wiekszość nie patrzy na wagę ale taka ciekawostka z jakiegoś forum (wagi realne):
Avid FR-5 - 157g para
Avid Speed Dial 5 - 92 g
Avid Speed Dial 7 2008 r - 87 g
Shimano Deore XT BL-M770 2008 - 78 g
Shimano Deore LX BL-M571 (para) - 190 g
Faktycznie chodziło mi o FR5, o te bez pokrętła.
z sd5 jeździłem 3 lata dlatego byłem ciekawy shimano, ale jednak po zastanowieniu zamawiam sd7 ;-)
klocki merida hard brake też już zamówione, zostaje tylko kwestia linek i pancerzy, w co i do jakiej kwoty warto inwestować
linki i pancerze j.w. napisałem
Na light-bikeu dobre opinie zbierają pancerze niro. Jak chcesz poprawy działania hampli a masz za dużo kasy to wszelkie nokon-o podobne wynalazki podobno coś tam dają.