09-09-2009, 20:50
09-09-2009, 23:04
Ujmę to tak; ja ze swoim rowerem zszedłem poniżej 20kg, gdy usunąłem stalowe błotniki (powaga - stal jak nic), wywaliłem bagażnik, pozbyłem się dziwnego dynama z całym oryginalnym oświetleniem, wymieniłem siodełko wraz ze sztycą. Dlatego jak zobaczyłem, że ktoś składa 10cio kilowy rower i jeszcze się zastanawia, nie mogłem się powstrzymać od spamowania :mrgreen: .
09-09-2009, 23:13
w takim razie przepraszam, że uznałem forum lubelskie za forum w jakimś stopniu profesjonalne.
09-09-2009, 23:17
Kierka inna np Ritchey Superlogic: http://allegro.pl/item730412428_kierown ... k_wcs.html
-24g
Można by tez popatrzeć za innym mostkiem, poleciałoby może paredziesiąt g..
-24g
Można by tez popatrzeć za innym mostkiem, poleciałoby może paredziesiąt g..
09-09-2009, 23:20
proponujesz mi kierownicę 5,5 RAZY droższą i 24gramy lżeszjszą
Naprawdę dziękuję.
Naprawdę dziękuję.
09-09-2009, 23:22
leniwiec55 napisał(a):w takim razie przepraszam, że uznałem forum lubelskie za forum w jakimś stopniu profesjonalne.
Nie widzę sensu schodzić z rowerem poniżej 10kg bo dla mnie po prostu nie liczy się rower tylko rowerzysta, ale jak Cię to kręci to zapraszam na ustawki abyś się pochwalił tym wyczynowym rowerem aby każdy mógł go w nodze poczuć :-)
Ewentualnie po prostu go zobaczyć na własne oczy bo jestem ciekawy i chciałbym go obejrzeć na żywo :->
09-09-2009, 23:25
leniwiec55 napisał(a):proponujesz mi kierownicę 5,5 RAZY droższą i 24gramy lżeszjsząNigdzie nie napisałeś, że masz ograniczone fundusze więc ot co tak poszło. Ale pewnie jakbyś poszukał to znalazłbyś coś jeszcze lżejszego a i może w niższej cenie.
Naprawdę dziękuję.
Naprawdę proszę.
09-09-2009, 23:38
leniwiec55 napisał(a):proponujesz mi kierownicę 5,5 RAZY droższą i 24gramy lżeszjsząTo jest właśnie odchudzanie roweru na minimalne kilka gramów. Płacisz kilka razy drożej, a uzyskujesz całe g... A o g... i odchudzaniu roweru to już coś pisałem w tym wątku
Naprawdę dziękuję.
Poza tym jak masz 4,5k to możesz 10% na kierę przeznaczyć. A forum jest profesjonalne. Ale stawiamy raczej na cieniowanie swoich mięśni poprzez jazdę, niż na zbijanie gramów z fur, które i tak zaraz zakatujemy To jest właśnie profesjonalne podejście.
10-09-2009, 08:51
Te Mavici Crossride to kompletne nieporozumienie w tym przypadku. Poza wyglądem raczej nic więcej nie oferują. Ciężkie, a poza tym bardzo awaryjne. Na Twoim miejscu złożyłbym takie koła: z na przód piasta: Soul Kozak, obręcz Mavic 717, szprychy Dt Revolution, tył: piasta Dt Hugi 240, Mavic 717, szprychy Dt champion(Revolution może byłyby za delikatne). Jeżeli upierasz się przy atrakcyjnym wyglądzie, to wymień koła przynajmniej na CrossMaxy. Najważniejsza jest masa rotacyjna, odchudzenie kół od razu da się wyczuć. Waga ramy jak na 22" bardzo przyzwoita.
10-09-2009, 10:07
Ja bym się zastanowił, czy koniecznie zakładać hamulce tarczowe.
Jeśli nie planujesz regularnych wypadów w góry i jazdy bez względu na pogodę, to lepszym rozwiązaniem są V-ki. Tańsze (zostanie więcej na inne podzespoły), a jednocześnie dużo lżejsze (do tego lżejsze piasty). Taniej wychodzi również eksploatacja.
Jeśli nie planujesz regularnych wypadów w góry i jazdy bez względu na pogodę, to lepszym rozwiązaniem są V-ki. Tańsze (zostanie więcej na inne podzespoły), a jednocześnie dużo lżejsze (do tego lżejsze piasty). Taniej wychodzi również eksploatacja.