(30-05-2018, 08:11)Judaas napisał(a): Generalnie pierwszy raz słyszę o takich problemach w przypadku właściwego rozmiaru opony. Zaworek opona jest zwijana czy drut? Wojtek w jaki sposób wystrzeliłeś dętki przez oponę?
Rok temu kupiłem opony Schwalbe Hurricane 28x1.60 w bardzo okazyjnej cenie ok. 60 zł na sztukę u CTbike.pl z Bydgoszczy. Dalej ma w ofercie (
http://allegro.pl/schwalbe-hurricane-28x...36861.html) więc ostrzegam przed kupnem. Jedną oponę reklamowałem ze względu na duże bicie. Zapytany sprzedawcy jak to możliwe by Schwalbe pozwoliło sobie na taki bubel – tłumaczył się, że to już chiński wyrób i tylko nazwa pozostała. Niechętnie przyznał, że już miał reklamacje tych opon.
Przejeździłem tak rok i przełożyłem opony tył na przód by równomiernie zużywać bieżnik. Po napompowaniu obu kół do 4,5-5 barów (max ciśnienie to 6 bar dla tych opon) po 5-10 minutach – strzał. Wymieniłem dętkę drugi raz i tu już trzymając w ręku poczułem jak opona rośnie i suwa się z rantu i drugi strzał. Zły że nie potrafię założyć dobrze opony – kolejny raz dokładnie ułożyłem w rantach i napompowałem do 3 atmosfer – już nie zdążyłem odkręcić zaworu by zmniejszyć ciśnienie – trzeci strzał. Sąsiadka w nerwach wybiegła by dorwać tych co kolejny raz strzelają petardami pod jej oknami...
Podsumowując, ww. gość z Bydgoszczy z pełną świadomością sprzedaje po okazyjnych cenach wadliwą serię opon
.
Odpowiadając Zaworkowi opony powinny mieć wyraźny rant od nowości! Nic tu się nie ma wyrabiać czy rzeźbić. I retorycznie: jak kiepskie są opony które maksymalnie można napompować do 2,5 bara?