Strony (7):    1 ... 3 4 5 6 7   
Michal   27-03-2010, 06:09
#41
Fajnie bylo , szkoda ze mnie praca zatrzymała. A to wydarzenie na Litewskim to przedświąteczny jarmark marszałkowski.
zaworek   27-03-2010, 10:18
#42
frakwencja była bardzo ładna, myśle że w kwietniu spokojnie będzie ponad 100 osób.
ze względu na porę dnia (ciemno) filmik nie jest najlepszej jakości ale postaram się coś zmontować razem ze zdjęciami (mam nadzieję że autorzy zdjęc nie mają nic przeciwko temu że wykorzystam ich zdjęcia). jesli ktoś ma utwór queen 'bicycle race' (lub inny rowerowy) to niech mi prześle to będzie podkład do filmu ;-)

[Obrazek: stats.jpg] 
qavtan   27-03-2010, 10:26
#43
Zajmowania dwóch pasów nie możemy tłumaczyć ilością uczestników.
Każdy z nas jest tak samo odpowiedzialny za przejazd.
Wczoraj było 86 funkcyjnych/odpowiedzialnych za Masę osób
maYkel   27-03-2010, 11:26
#44
KermitOZ napisał(a):mam wrażenie, że jechaliśmy zbyt wolno. Optymalna szybkość to 12-15 a z górki nawet szybciej.
O tototo!
Powtarzam to do znudzenia. Masa ma nie jechać powoli dla zasady.
Masa powinna jechać tak szybko żeby zdążył najwolniejszy uczestnik (a bywały to i dzieci i ludzie starsi). Optymalnie właśnie 12-15 kmh. Jazda wolniej na siłę jest zwyczajnie męcząca i niewygodna nawet na jubilacie...
kowalik.krzysztof   27-03-2010, 12:37
#45
Ja bym apelował, żeby NIGDY WIĘCEJ NIE ZACZYNAĆ WJEŻDŻANIA NA SKRZYŻOWANIE NA ZIELONEJ STRZAŁCE. To była totalna bezmyślność i brak wyobraźni. Co by się stało, gdybyś ktoś akurat jechał tym skrajnym pasem bardzo szybko?

Co do zmiany pasów, powinny zaczynać się od końca, nie od przoduSmile Może następnym razem jakoś się dogadamy co do trasy(jeśli już trasa musi być planowana), i będę jechał z tyłu, żeby to jakoś ogarnąć. Przykładowo na Tysiąclecia moim zdaniem należało od razu zjechać na lewy pas, a winnych miejscach robić to odpowiednio wcześnie i gdy nikt nie jedzie, a nie przed samym skrzyżowaniem, gdy już 20 metrów przed skrzyżowaniem stoją samochody.

Standardowa końcówka też mi nie przypada do gustu, nie rozumiem czemu nie możemy wodopojną wjechać wprost na deptak i pod ratusz. Dla mnie to o wiele łatwiejsze do wykonania niż wjazd na przejściu. Zjazd Lubartowską, za którym oponowałem, teraz już uważam, za zły pomysł, ale podwale też mi się nie podobaTongue

Był mi też żal, że nie przejechaliśmy przez miasteczko akademickie, bo teraz jest tam pełno studentów!

Szkoda też, że masa taka cicha była, nie wiem czemu każdy nie dzwonił, nie gwizdał, śpiewał... Byłem raz na masie gdzie było cicho jak na pogrzebie... Głośna masa mi bardziej odpowiada. Może następnym razem wezmę megafon?


Co do plusów: każdy widziałSmile Szacun dla fotografów!
Paweł K.   27-03-2010, 12:47
#46
kowalik.krzysztof napisał(a):Ja bym apelował, żeby NIGDY WIĘCEJ NIE ZACZYNAĆ WJEŻDŻANIA NA SKRZYŻOWANIE NA ZIELONEJ STRZAŁCE. To była totalna bezmyślność i brak wyobraźni. Co by się stało, gdybyś ktoś akurat jechał tym skrajnym pasem bardzo szybko?
Zgadzam się z Krzyśkiem i przedmówcami. Zbyt dużo chaosu na trasie. Wiele niebezpiecznych sytuacji. Ciągle był ktoś, kto wyrywał się w środku peletonu by zmieniać pas=bezmyślność i brak wyobraźni. Pod tym względem ta masa była beznadziejna... Spójrzmy z innej strony: wśród nas jest przecież wielu czynnych kierowców, więc respektowanie przepisów musimy zacząć od siebie, a nie od oceniania innych. Oczywiście i kierowcy też tutaj trochę zawinili, zwłaszcza "Pan kierowca" z czarnego Passata, który się perfidnie wbił pomiędzy nas na głębokiej, bo się gdzieś śpieszył... nie wiem do szpitala, z nerką...??
Jeszcze raz, mam nadzieję, że na kwietniowej MK będzie bezpieczniej i bardziej z wyobraźnią.

Moja ortografia jest pełna natury-same byki!!Big Grin
Pozdrawiam,
Paweł K.
Seb   27-03-2010, 12:56
#47
Raczej nie da się wszystkiego pogodzić i być wszędzie w lublinie w ciągu 1h 15m
Zwłaszcza, że dystans do przejechania to ok. 10-12 km.
Miasteczko akademickie się odwiedzi jeszcze nie raz.

No ten prawoskręt na zielonej strzałce przy gali to był kiepski pomysł plus do tego zmiana pasa od razu na lewy przy okazji :-) ehh... niebezpiecznie było.
Też mi się to nie podobało ale najwidoczniej ktoś czuwa nad rowerzystami bo mieliśmy tam sporo szczęścia.

Hehe zmiana pasa ruchu od końca masy, nie od przodu :-) sorki nawet sobie tego wyobrazić nie potrafię :-) wszyscy naraz powinni zmieniać pas ruchu i Ci na końcu powinni bardzo szybko reagować no to co się dzieje z przodu, wczoraj tak nie było niestety Undecided
Ważne, że było fajnie :-)

Bardzo fajne fotki, gratulacje dla fotografów :-)
damiankln   27-03-2010, 13:19
#48
zgadzam sie bylo zbyt wolno i niebezpiecznie ale ważne,że było fajnie :-D może ktoś wie kiedy następna trasa albo jakiś patrol nocny 8-)
Tom   27-03-2010, 14:01
#49
86 uczestników to jest to! Super!
Niestety ja ze względu na pracę nie mogłem się stawić :evil:
Drobna uwaga. Jeżeli Masa skręcała na skrzyżowaniu z sygnalizatorem S-2 to było to prawie próba samobójstwa, podobnie było kiedyś z wyjazdem z placu zamkowego, gdy nadawany był sygnał zielony dla samochodów jadących od strony Warszawy, a wystarczyło chwilę poczekać, aż "złapie" ich czerwone i spokojnie wyjechać.
Na przyszłą Masę tak wszystko ułożę, by móc się zjawić. Mam akurat taką pracę, że na co dzień z ruchem drogowym mam aż za dużo do czynienia ;-)
Dlatego Grzegorzu zobowiązuję się pomóc w koordynacji jej przebiegu oraz zaplanować z Tobą trasę kwietniowej Masy tak, żeby skręty w lewo (bo to stanowi największe dla Masy zagrożenie) odbywały się tylko na skrzyżowaniach z sygnalizatorem kierunkowym S-3 (skrzyżowania bezkolizyjne).

My będziemy bezpieczni i kierowcy będą bardziej szczęśliwsi ;-) i chyba o to w tym wszystkim chodzi!

Mogę nieoficjalnie powiedzieć, że z punktu widzenia Policji, bezpieczniejszy jest skręt w lewo na skrzyżowaniu całej Masy, niż jej rozerwanie, bo akurat zapaliło się czerwone. Wszyscy mamy zjechać ze skrzyżowania. Tyle na ten temat :-> :-P

Mam nadzieję Grzegorzu, że się zgodzisz :-) Postaram się wykombinować trochę kamizelek dla porządkowych/blokerów.
kowalik.krzysztof   27-03-2010, 14:04
#50
Seb napisał(a):Hehe zmiana pasa ruchu od końca masy, nie od przodu :-) sorki nawet sobie tego wyobrazić nie potrafię :-)
ja potrafię. Choćby dwóch porządkowych rezerwuje na końcu sąsiedni pas(to miałem na myśli pisząc, że od końcaSmile. Sytuacja z racławickich w pagi-chłopaki z czoła zaczęli skręcać na lewy pas, kierowca się zatrzymał (a było to ok 30 metrów od skrzyżowania), i wszyscy zaczęli wjeżdżać przed tego kierowcę... jechałem akurat wtedy na końcu i był to chaos. W końcu i tak wszyscy się nie zmieścili przed tym autem. Zastanówcie się jak to wygląda z perspektywy kierowcy. Ja bym się mocno zdenerwowałSmile
Na głebokiej przy swoińskiego na światłach można było puścić mpk w zatoczke, zanim ruszyliśmy ze świateł, ale to już byłby by cud miód logistyczno-technologicznyWink
Strony (7):    1 ... 3 4 5 6 7   
  
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Made with by Curves UI.