Strony (4):    1 2 3 4   
msl   21-12-2009, 14:53
#21
Większych tarcz zakładał nie będę (raczej :-P ), bo teraz i tak mi czasem lubi przód poobcierać o klocki, pomimo tego, że jest dobrze ustawiony zacisk. A z tyłu po prostu nie ma w ramie miejsca na tarczę większa, niż 160mm.

Oczywiście jeśli udałoby mi się znaleźć jakieś fajne tarcze, w tym właśnie jedną 8", to może bym i się zastanowił nad takim rozwiązaniem...

god@localhost# killall animals && killall people && umount /dev/world && halt
Kuba   21-12-2009, 15:20
#22
Do ocierania tarcz trzeba się przyzwyczaić. Amortyzatory są niestety na tyle wiotkie że w zakrętach tarcza otrze o klocki. Ale nie ma się czym przejmować. Ja mam 66 z ośką 20mm i 35mm goleniami (przy koku 150mm) i ciężko sobie wyobrazić sztywniejszy amortyzator (o tym skoku). A tarcza 203mm potrafi zadzwonić. Trzeba się do tego przyzwyczaić. Właściwie to dopiero teraz zauważyłem że masz 180mm z przodu. Większej tarczy faktycznie nie ma co zakładać (myślałem żeby u Ciebie jest 160). Trochę dziwnie zachowują się te hamulce... Może trzeba po prostu mniej hamować i szybciej jechać. Wink
msl   21-12-2009, 15:42
#23
Kuba napisał(a):Może trzeba po prostu mniej hamować i szybciej jechać. Wink
Jest to jakiś sposób :mrgreen:

Spróbuję jeszcze poszukać jakichś informacji o ciekawych hamulcach, może coś jeszcze wpadnie mi w oko. Może Formula Oro K24?

A co do odpowiedzi z Airbike, to wciąż czekam... może mają już przerwę świąteczną? :-P

god@localhost# killall animals && killall people && umount /dev/world && halt
Kuba   21-12-2009, 16:00
#24
Dziwne bo teraz największa sprzedaż. Mi z gofoxa dziś wysłali przesyłkę. Mimo że dopiero dziś potwierdziłem zamówienie (bo zrobiłem błąd w zamówieniu w sobotę i czekałem na kontakt z nimi), a pisali że nie gwarantują dostarczenia (a nawet wysyłki) przed świętami jeśli potwierdzenie przyjdzie po niedzieli. Zawsze możesz im napisać drugiego maila albo po prostu zadzwonić. Ja tak miałem z Gregorio, czy z Remkiem od Kona Europe że często odpowiadali po drugim mailu dopiero.
msl   21-12-2009, 17:04
#25
Dostałem odpowiedź chwilę temu.
Cytat:witam
tak, z tym ze 2006 to jeszcze model z fox-brain?
jezeli tak to procedura polega na przyjeciu tego u nas do serwisu i wyslaniu
do czech.
po naprawie wraca do nas. koszt calosci (serwis + wysylki) 500pln
pozdrawiam
mikolaj

Tak więc serwis nie będzie zbyt tani, ale raczej innego wyjścia nie mam... Na początku roku będzie trzeba się zebrać i wysłać damper, żeby na wiosnę już wszystko śmigało jak trzeba. Zająłbym się tym teraz, ale za godzinę jadę do domu i już nie mam czasu się z tym bawić Undecided

god@localhost# killall animals && killall people && umount /dev/world && halt
Kuba   01-02-2010, 18:10
#26
I jak zadziałałeś coś z zawieszeniem?
msl   01-02-2010, 18:16
#27
Póki co nie, przez sesję nie miałem czasu. W ciągu najbliższego tygodnia-dwóch będę musiał wymontować jakoś damper i wysłać, bo powoli zbliża się wiosna :-P i szkoda by było nie móc korzystać z pierwszych ciepłych dni na rowerze... :roll:

god@localhost# killall animals && killall people && umount /dev/world && halt
patkos   01-02-2010, 21:21
#28
Hmm 500 zł na naprawę dampera, to na pewno będzie bolesny wydatek :-( .
msl   01-02-2010, 21:46
#29
No niestety, będzie... Co prawda fundusze już czekają od początku grudnia, ale gdyby nie ten już zamierzony wydatek, pewnie byłyby inaczej spożytkowane ;-)

Zastanawiam się, czy by nie spróbować tej ramy sprzedać i ew. znaleźć coś innego, ale póki co najbardziej podoba mi się rama... Epic Expert 2010 :-P Akurat tę ramę wybrałem spośród innych Epic-ów, ponieważ jest ona aluminiowa (karbon mnie odstrasza i jest cholernie drogi) i jako jedyna w tym sezonie jet w kolorze czarnym ;-). Plusem przesiadki na nową wersję byłby przede wszystkim serwis w Polsce, zapewne tańszy (choć i tak dużo droższy, niż "zwykłych" Fox-ów RP).

Pewnie usłyszę, że się czepiłem Speca jak rzep psiego ogona, ale mi się po prostu podoba sposób działania zawieszenia i dobrze mi się jeździ na tym wynalazku. Gdybym jednak znalazł coś naprawdę interesującego z innym systemem zawieszenia, na pewno głęboko bym się zastanowił i może obrał jakieś określone plany zmiany ramy na najbliższe sezony.

god@localhost# killall animals && killall people && umount /dev/world && halt
Kuba   13-02-2010, 16:40
#30
Bez przesady każdy ma swoje marki które są najlepsze i koniec. A Spec to dobry wybór i nie ma czego żałować. W końcu większość marek nie potrafi nic swojego wymyślić i korzysta z patentu Speca na zawieszenie (Horst link).

Niemniej jednak sądzę że będziesz miał problem ze sprzedażą tej ramy bez dampera za sensowne pieniądze. Ja bym ją naprawił i bym się jej trzymał. Nowy Epic wyjdzie bardzo drogo. Musiał byś czekać do wyprzedaży w lipcu sierpniu żeby ostać go za lepszą cenę, a naprawdę dobre będą pewnie za rok. Zatem lepiej poszukać starszego modelu... Chyba że masz nadmiar gotówki. Można też zrobić damper pojeździć na tej ramce jeszcze z rok i wtedy ją sprzedać. Nie straci na wartości a zyska bo przedstawisz kwita że damper niedawno zrobiony (więc można śmiało jeszcze pojeździć).
Strony (4):    1 2 3 4   
  
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Made with by Curves UI.