Patryk napisał(a):Szczerze zamiast 2200 czy sory bo to syf wolę opcję klamki hamulcowe tektro + manetki na kierownicę za 25zł. Sam tak sobie zmajstrowałem i przynajmniej to całkiem przyjemnie działa, a nie łapa lata we wszystkie strony a żeby zahamować trzeba ścisnąć z całej siły.Chyba sobie żarty stroisz, manetki na ramie lepsze od łap sory? Buhahaha! Jeździłem kilka lat na takich łapach, fakt nie są tak wygodne jak podwójne łopatki, ale w porównaniu do manetek na ramie to luksus. Przestań szerzyć jakąś nagonkę na sorę, normalna grupa, tyle, że tańsza i ciut mniej precyzyjnie działa (co jest i tak odczuwalne dopiero jak pojedziesz na wyścig, bo na trzepanie się na treningach wystarcza spokojnie).
Patryk napisał(a):Manetki na kierownicę nie na ramę. :roll:A to sorry. Ale i tak łapy lepsze.
Patryk napisał(a):Miałem okazję się kajtnąć zarówno na sorze jak i innych lepszych gratach i zdania nie zmienię.Miałem okazję przejechać kilkadziesiąt tysięcy km na Sorze i kilkanaście na 105 i też zdania nie zmienię, różnica niewielka.
gello1 napisał(a):Ma karbonowy widelec i SORĘ i koledzę to wystarczy bo ma kopyto i głowę na karku.
Joł
tu foto:
piotrkovski napisał(a):Ja 2 lata temu miałem 2 opcje (z Lublina)
1500 Trek bodaj 2.1 na pełnej ultegrze 10 stan bdb+ aksium elite
1300 Merida alu-carb na 7800 2x10 i wadze lekko ponad 8kg
Wystarczy poczekać i wyczaić, okazje się trafiają, ale bardziej cierpliwym użytkownikom.
I dalej będę twierdził że do 1000 spokojnie znajdzie się coś na tiagrze.
Co do ramy KermitOZ, ma rację 52 to max, sam mam 170 i taką ramę, a db zrobiła wymiana mostka na 85mm.