Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: Organizacja imprezy przełajowej
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
(27-11-2016, 22:02)sobol napisał(a): [ -> ]@Rado - co do starego gaju to sam chyba mówiłeś, że problem może być z leśniczymi ze Świdnika.
Nie Starego Gaju a Rezerwatu Stasin, a to różnica. Stary Gaj to las jak każdy inny.
Jeżeli trasa nie będzie wchodzić w rezerwat to problemu nie będzie. Z mojego doświadczenia - nie należny robić trasy nawet po granicy Rezerwatu. Bo jak trasa będzie po granicy to nie pozwolą. Nadleśnictwo jest raczej pozytywnie nastawione. Najpierw trzeba spotkać się z leśniczym Jerzego Grzegorczyka z mapką. On ją zatwierdza. Zatwierdzona mapkę trzeba z pisemkiem i regulaminem wysłać do Nadleśnictwa.

A co do konkursu to jest konkurs jak i dla dyscyplin zawodowych (najczęściej takie projekty wygrywają) i amatorskie.
(27-11-2016, 22:22)Jakub.P napisał(a): [ -> ]Jeżeli trasa nie będzie wchodzić w rezerwat to problemu nie będzie. Z mojego doświadczenia - nie należny robić trasy nawet po granicy Rezerwatu. Bo jak trasa będzie po granicy to nie pozwolą.  Nadleśnictwo jest raczej pozytywnie nastawione. Najpierw trzeba spotkać się z leśniczym Jerzego Grzegorczyka z mapką. On ją zatwierdza. Zatwierdzona mapkę trzeba z pisemkiem i regulaminem wysłać do Nadleśnictwa.

A co do konkursu to jest konkurs jak i dla dyscyplin zawodowych (najczęściej takie projekty wygrywają) i amatorskie.
O właśnie Kuba, takich informacji nam trza Big Grin
Pięknie Ci dziękuję.
EDIT: mam namiar na tego Pana: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lu...leadresowe
Tylko nie wiem jak ma się w tym przypadku rozmowa z Policją. Jeśli będzie zahaczać trasa o drogę publiczną to już wchodzi Wydział Ruchu Drogowego z Komendy Miejskiej i Wojewódzkiej plus Zarząd Dróg i Mostów. i się procedura wydłuża. Jeżeli nie to (chyba) - tylko zgłoszenie do Komendy Miejskiej z pozwoleniem i do UM. Niby ustawowy na złożenie dokumentów jest 30 dni przed datą imprezy. Ale proponuję złożyć dokumenty (do leśników) tak z dwa - półtora miesiąca przed. Na wszelki wypadek jak by Policja i UM Lublin wymagał większych ustaleń.

Edit 1
A będzie potrzeba wjazdu na teren lasu samochodem (tzn za szlaban leśny)?
Trasa nie będzie przebiegała drogami publicznymi. Co do wjazdu za szlaban, to pewnie jakieś auto z dostawą sprzętu itp. przydałoby się by trochę dalej w las wjechało, tak jak i ambulans.
To w piśmie do Nadleśnictwa trzeba będzie też wnieść o pozwolenie na wjazd do lasu i mieć przy sobie identyfikator. Identyfikator jest zwrotny. Najlepiej napisać, że dane aut poda się przed samą imprezą. Firma od zabezpieczenia medycznego jest już ? Jak nie to mogę podpowiedzieć - kilka razy sam korzystałem z ich usług. Zabezpieczają również Dychy, Piątki, Maratony i inne imprezy sportowe.
(27-11-2016, 23:02)Jakub.P napisał(a): [ -> ]Firma od zabezpieczenia medycznego jest już ? Jak nie to mogę podpowiedzieć - kilka razy sam korzystałem z ich usług.
Jeszcze nie, ale będę wdzięczny za info. Jeśli możesz podać jeszcze cenę... (ale to już na PW)
jak najbardziej popieram teren Starego Gaju, fajne miejsce, które dość słabo jest rozpowszechnione wśród rowerzystów - no może poza autostradami (drogi pożarowe), które leśnicy wytyczyli przez las

mam tylko jedną uwagę do słów Rado:
jeżeli ma to być wyścig to szczerze mówiąc odradzałbym nocny wyścig w Starym Gaju, znam ten las bardzo dobrze i nie wyobrażam sobie ścigania tam w nocy
Przez gapiostwo ten post wstawiłam w innym miejscu, niż zamierzałam. Teraz już powinno być dobrze Wink

Ekhm... Ponieważ spóźniłam się na spotkanie, a potem nikt mi tego nie wytłumaczył, to poproszę o wyjaśnienie co rozumiecie pod terminem "przełaje" Wink Zawsze myślałam, że przełaje to takie dziwne wyścigi na rowerach ni-to-szosa-ni-to-góral w czasie tak pięknej aury, jak choćby dzisiejsza (śnieg, błoto, czasem piach).

Wydaje mnie się, że niezależnie o tego, co to ma być, będziemy potrzebować:
1. Pakiety startowe- pewnie jakaś woda czy izo, batonik, banan, urazym Big Grin
2. Numery startowe na rowery i na zawodnika (na rowery np. laminowane do przypięcia w okolicy kiery, na zawodnika fajnie się kiedyś sprawdziły takie materiałowe, ale pewnie droższe od papierowych) + trytytki do przypięcia do roweru i agrafki do zawodnika.
3. Pomiar czasu- to chyba jedna z bardziej kosztownych rzeczy, bo do tego trzeba firmę, która przyjedzie, rozłoży maty i to obsłuży.
4. Medale i / lub puchary.
5. Hostessy- no ktoś musi te medale wręczać Big Grin
6. Taśma do oznaczenia trasy (drobiazg, ale takie drobiazgi czasami wypadają z głowy).
7. Zabezpieczenie medyczne.
8. Kamizelki dla organizatorów i osób obstawiających trasę.
9. Regulamin imprezy- rozumiem, że to będziemy pisać jeśli dostaniemy zielone światło z UM?
10. Plakaty / ulotki reklamujące wydarzenie.
11. Ustalić limit osób, które mogą wystartować + ewentualnie limit wieku (podejrzewam, że limit dolny).
Wodę i izo dawał bym po wyścigu. Numery startowe może Ania z FRS miała by gdzieś taniej załatwić, tak samo pomiar czasu (jak byśmy się decydowali). podobnie medale/puchary. Jeśli wygralibyśmy konkurs - to wiem, że Miasto ma taśmę zabezpieczającą z logiem miasta. Mogę podjąć się napisania regulaminu.
Stron: 1 2 3 4 5