Sprzedam ROWER DAHON ECO - Wersja do druku +- Forum Rowerowy Lublin (https://forum.rowerowylublin.org) +-- Dział: Sprzęt (https://forum.rowerowylublin.org/forum-69.html) +--- Dział: Giełda (https://forum.rowerowylublin.org/forum-15.html) +---- Dział: Sprzedam (https://forum.rowerowylublin.org/forum-16.html) +---- Wątek: Sprzedam ROWER DAHON ECO (/thread-5326.html) |
Sprzedam ROWER DAHON ECO - MindEx - 12-09-2012 hej. na sprzedaż mam rower Dahon Eco z rocznika 2008. Kupiłem go w Autoryzowanym Sklepie Dahon Grześkowiak, przy ul. Płowieckiej w Warszawie. Jak dobrze poszukam, to pewnie znajdę paragon i inne bzdety, typu instrukcja obsługi, opaska na nogawkę i farbka zaprawkowa. to jest dokładnie ta specyfikacja: http://bikekatalog.pl/2008/?ppg=show&ba ... ry&pid=918 CENA: 899 PLN. Dla forumowiczów zniżka 50 PLN. Dla Członków Stowarzyszenia i znajomych możliwe dalsze negocjacje. w rowerze wymienione są: - wolnobieg, - łańcuch, - obręcz koła tylnego (zapleciona przez Pawła z Centrali, po pęknięciu oryginalnej. założona jest lepsza obręcz), - pedały (nie ma obecnie oryginalnych pedałów, które były słabej jakości i szybko się zniszczyły, ale pedały, które zdejmę z roweru i zachowam dla siebie, bo są to Shimano platformowe/spd. zatem sprzedam albo bez pedałów, albo z jakimiś plastikami/alu. składane pedały można dokupić na Allegro za ok. 60 PLN) rower posiada zarysowania na: - ramie, - korbie, - blacie. Może nie wygląda to najładniej, ale nie jest wynikiem jakichś wypadków, czy wywrotek, a jedynie transportu RAZ na przyczepce samochodowej, gdzie rower leżał i porysował się o inny. Nie wpływa to oczywiście na komfort użytkowania, ani - tym bardziej - w żaden sposób na bezpieczeństwo jazdy. Siodełko jest popękane w wyniku użytkowania. Dla poważnego zainteresowanego mogę dorzucić gratis bardziej "sportowe", NOWE, siodełko SELLE ITALIA, jak uda mi się je znaleźć w czeluściach piwnicy. Rower jest składany do kompaktowych rozmiarów, dzięki czemu można zabrać go wszędzie. Jest dozwolony w środkach komunikacji na całym świecie, w budynkach użyteczności publicznej i biurowcach. Do sklepów wchodzę z nim, wioząc go w wózku na zakupy. Nadaje się idealnie na łódkę, do zabrania w podróż samochodem czy nawet samolotem. Nie płacimy za niego - jak za standardowy rower - w pociągach, w liniach lotniczych, w autobusach itp. Sam podróżowałem z nim m.in. Polskim Busem, gdzie leżał sobie spokojnie, zabezpieczony, w luku bagażowym, a ja za to nic nie płaciłem. Świetnie nadaje się do miasta, ale moje doświadczenie pokazuje, że sprawdza się bardzo dobrze także w terenie. Jeździł po lasach, szutrach, piachach, łąkach, bagnach. Był użytkowany w lecie, ale także - sporadycznie - w zimie. Jeździłem nim także w górach, aczkolwiek po asfaltach. W ostatnim roku, po generalnym przeglądzie, kiedy wymieniono wszystko, co należało i nasmarowano/sprawdzono WSZELKIE komponenty, był użytkowany już o wiele oszczędniej niż wcześniej. Dojeżdżałem nim tylko do pracy, robiąc dystanse w granicach 10 - 30 km dziennie, aczkolwiek nie codziennie. Także przebieg roweru NA NOWYM ŁAŃCUCHU i WOLNOBIEGU, po przeglądzie, jest raczej niewielki. Kilkaset km. Rower posiada jedną przerzutkę, z tyłu. Ma ona 6 przełożeń, które w zupełności wystarczają do pokonywania lubelskich podjazdów. Wjedziemy nim wszędzie, nie męcząc się przy tym specjalnie. Dahon spokojnie mieści się w bagażniku niemal każdego auta (z wyłączeniem malucha :>). Jest lekki i poręczny. Po złożeniu zajmuje naprawdę niewiele miejsca, dzięki czemu można go schować w szafie, pod łóżkiem, czy pod biurkiem. Rama wykonana jest z aluminium. Widelec jest stalowy. W razie pytań proszę o kontakt przez PW, na e-mail lub na telefon. |