Na listę kwalifikującą się do mierzenia zakwalifikowały się poniższe lokalizacje. Są to miejsca które potencjalnie nie będą wpływały na układ pasów dla samochodów. Z uwagi na problemy i brak miejsca w rejonie skrzyżowań duża ich część musiałaby się zaczynać za skrzyżowaniami i kończyć przed nimi (z wyjątkami).
Pasy rowerowe po obu stronach jezdni:
Nałęczowska (Galeria Parada - MPK)
Morwowa (cała)
Wojciechowska (BMC – Morwowa)
Bohaterów Monte Cassino (Armii Krajowej – Juranda)
Zana (Balladyny – Krasińskiego)
Diamentowa (Zemborzycka – Romera)
Smoluchowskiego (cała)
Zemborzycka (Kunickiego – Diamentowa)
Turystyczna (Leclerc – granica miasta)
Koncertowa (cała)
Wyszyńskiego (cała)
Elsnera (cała)
Zbożowa
Pasy rowerowe jednostronne (pod górkę):
Wileńska (Głęboka – Wajdeloty)
Jaczewskiego (Biernackiego - Obywatelska)
Kosmowskiej (Północna – Koncertowa)
Gospodarcza (Mełgiewska – Montażowa)
Kontrapasy:
Konopnicka (Narutowicza – Chopina)
Nie uwzględnione są na razie miejsca, gdzie np. zachodzić będzie konieczność wprowadzenia ruchu jednokierunkowego dla samochodów celem wyznaczenia kontrapasa rowerowego.
W zależności od planowanych terminów remontów w/w ulic zasadne bądź nie byłoby wykonanie nowej nawierzchni na pasku 1,5 metrowym gdzie miałyby się znaleźć pasy.
Pozdrawiam
Aleksander Wiącek