Noorbi   12-11-2018, 20:17
#17
Dziś odwiedziłem Sztab PDPZ aby uzgodnić nasze działania z organizatorami. W trakcie rozmowy okazało się, że jest wiele zmian w działaniu całej akcji i należy nasze poczynania dostosować do obecnego stanu. I tak, 25 listopada zbiórkę będziemy prowadzić w dwóch punktach: napewno któraś Stokrotka, przejmujemy zbiórkę podczas 2 Dychy do Maratonu, którą do tej pory prowadził FRS a tym razem w porozumieniu z nimi zrobimy to my. Ze strony FRS mam zapewnienie, że rozpropagują akcję na swoich serwisach. Specjalnie dla nas PDPZ zorganizuje punkt zbiórki który będzie czynny przed dychą i w czasie jej trwania. Punkt będzie obsługiwał Rowerowy Lublin. Ostatnia zbiórka (Charytatywna Masa Krytyczna) jaką przeprowadzimy jest najbardziej problematyczna... Nowe przepisy zmuszają do zgłaszania przez poszczególne sztaby swoich zbiórek poza 25 listopada do ministerstwa. Organizatorzy z PDPZ zastanowią się jak nam pomóc aby nie komplikować naszych działań. Na chwilę obecną ustaliliśmy, że powinni na ten czas ustalić punkt na Pl. Litewskim w godz. 17.30-18.00. Zebrane dary przejadą z nami trasę MK i tuż przed dojazdem do Ratusza dary przekażemy partnerowi PDPZ - Bractwu Miłosierdza im. Św. Brata Alberta. Tak więc - wszystkie ręce na pokład.
Podsumowanie:
25 listopada (Arena Lublin)
Zbiórka II Dycha do Maratonu: 8.30-14.00 - 2os.
           II Dycha do Maratonu 11.30-13.30 - zabezpieczenie - 4os.
Zbiórka Stokrotka: 10.00-15.00 - 2os. (mogą być zmiany)
30 listopada (Pl. Litewski)
Zbiórka na MK: 17.30-18.00  - 2os.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-11-2018, 20:31 przez Noorbi.
  
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Made with by Curves UI.