Strony (5):    1 2 3 4 5   
Pat   09-01-2014, 11:42
#31
Promocja to nie jest chory wymóg. Jak w projekcie napiszesz, że zrobisz promocje to przy ocenie dostaniesz więcej punktów. Pisanie projektów rządzi się swoimi prawami, a promocja w schematach gości już od dawna. Aczkolwiek jak nie napiszesz o niej to też Ci głowy nikt nie urwie. Tyle że możesz sobie zmniejszyć szanse na zdobycie finansowania ;-)

Kwota wygląda naprawdę kosmicznie, jednak wydaje mi się, że w projekcie musieli opisać ile kaski na co zostanie przeznaczone (tablice inf., ulotki, mapy, spotkania w mediach, może rajdy, może nawet jakiś filmik - może pełnometrażowy? :mrgreen: ).
KermitOZ   09-01-2014, 12:04
#32
Tak, kasa spora, wręcz chora, ale przecież im więcej kasy na promocję, tym lepiej dla kierującego projektem, jego rodziny i znajomych - każdy zarobi i kasa się zgodzi, wiadomo o co chodzi Wink

GrzegorzMazur.pl
Go hard or die hard!
Jurek S   09-01-2014, 12:34
#33
KermitOZ napisał(a):Tak, kasa spora, wręcz chora, ale przecież im więcej kasy na promocję, tym lepiej dla kierującego projektem, jego rodziny i znajomych - każdy zarobi i kasa się zgodzi, wiadomo o co chodzi Wink

Grzegorz, nie mówię, żeby promocji nie było. Ale w ten sposób to można usprawiedliwić każdą zmarnowaną złotówkę bo niewątpliwie jak to się mówi "nic w przyrodzie nie ginie" :-P

A tak na marginesie. Rozdawałem trochę informatorów "Trasy Rowerowe Powiatu Lubelskiego" Robicie coś z tym? Czy rzucone gdzieś do makulatury :lol: Mam jeszcze ponad 50 do rozdania, wszystko ze środków UE w ramach coś tam, coś tam. Będę teraz wciskał na każdym wyjeździe Smile
Chodzi mi o to, że można by obniżyć koszt promocji a na to miejsce poprawić infrastrukturę dróg rowerowych w ramach tego projektu o czym mówi Olek. Albo np. dorobić odgałęzienia do większych miast. Lublin jest bardzo na uboczu tego projektu.

Gdybyś nie miał z kim pojeździć
www.forum.krmaksimum.pl
KermitOZ   09-01-2014, 12:42
#34
Jurek S napisał(a):Lublin jest bardzo na uboczu tego projektu.
Jest na uboczu, bo jak już pisałem w innym wątku dla rowerzysty nie ma tu nic ciekawego (pomijam kwestie nazwijmy to polityczne przy ustalaniu przebiegu trasy).

Jurek S napisał(a):A tak na marginesie. Rozdawałem trochę informatorów "Trasy Rowerowe Powiatu Lubelskiego" Robicie coś z tym? Czy rzucone gdzieś do makulatury :lol:
No właśnie, ja to nawet nie biorę, bo mi papierowe przewodniki są do niczego nie potrzebne, w necie to chętnie rzucę okiem jak się gdzieś wybieram, ale żeby tego używać podczas wyjazdów no to niestety, ale elektronika jest dużo bardziej skuteczna do nawigacji Smile

GrzegorzMazur.pl
Go hard or die hard!
JuraS   09-01-2014, 13:36
#35
kenubi napisał(a):Przejrzałem początek mapek (od Janowa) i właściwie to są chyba głównie adoptowane pobocza i ruch w jezdni na zasadach ogólnych. Oczami wyobraźni widziałem spokojną jazdę w oddaleniu (przynajmniej -nastu metrów) a tu chyba podmuchy tirów będa sypały piach w oczy i podawały spalinki do wdechu. Pomarzyć mi się zachciało Wink
W pierwszej chwili również wyobrażałem sobie piękną ścieżkę rowerową obok szosy Confusedhock: .Naiwniak :evil: .W tej sytuacji lepiej by było faktycznie przeznaczyć te 25 mln. z promocji na kawałek ścieżki rowerowej z prawdziwego zdarzenia :-P .Szosą to sobie i tak jeżdzimy ;-) .

Pozdrawiam,
Jurek
Jurek S   09-01-2014, 17:45
#36
KermitOZ napisał(a):(...)Jest na uboczu, bo jak już pisałem w innym wątku dla rowerzysty nie ma tu nic ciekawego (...)
Zdania są podzielone :-D


KermitOZ napisał(a):
Jurek S napisał(a):A tak na marginesie. Rozdawałem trochę informatorów "Trasy Rowerowe Powiatu Lubelskiego" Robicie coś z tym? Czy rzucone gdzieś do makulatury :lol:
No właśnie, ja to nawet nie biorę, bo mi papierowe przewodniki są do niczego nie potrzebne, w necie to chętnie rzucę okiem jak się gdzieś wybieram, ale żeby tego używać podczas wyjazdów no to niestety, ale elektronika jest dużo bardziej skuteczna do nawigacji Smile
No właśnie :-D , a mnóstwo szmalu pójdzie min. na takowe. Wystarczyłaby bardzo dobra strona internetowa z dobrą informacją. No tak, ale mogłaby powstać kolejna infoafera ;-)

Gdybyś nie miał z kim pojeździć
www.forum.krmaksimum.pl
KermitOZ   09-01-2014, 18:15
#37
Jurek S napisał(a):KermitOZ napisał/a:
(...)Jest na uboczu, bo jak już pisałem w innym wątku dla rowerzysty nie ma tu nic ciekawego (...)

Zdania są podzielone :-D
No ale co konkretnie tu jest czego nie ma gdzie indziej w większej i bardziej skondensowanej ilości? Nic. 40 km na północny wschód - pojezierze, 25km na zachód - wąwozy na trasie Nałęczów-Kazimierz, 100km na południowy wschód - Skierbieszowski Park Krajobrazowy i cudne tereny do jazdy, 50 km na południe - początki Roztocza. A pośrodku tego wszystkiego: biała plama na mapie - Lublin, gdzie nie ma nic oryginalnego, co sprawiłoby, że ktoś by krzyknął: "wow, super, jadę tam!" Smile

GrzegorzMazur.pl
Go hard or die hard!
Jurek S   09-01-2014, 18:46
#38
Grzegorz, jeżeli chodzi o sam Lublin to długo by można mówić. Ale mamy jedną z najstarszych, najlepiej zachowanych i najpiękniejszych starówek w Polsce. Nie mówiąc o tym, że od północy można by pociągnąć ddr przez Kozłówkę i lasy Kozłowieckie i przechodząc na południe poprzez Krzczonowski Park Krajobrazowy, Szebrzeszyński Park wjechać na Roztocze. Można by też zrobić łącznik z Lublina do tej trasy wg przyjętego planu. Ciekaw jestem gdzie rodził się pomysł prowadzenia trasy i kto ostatecznie akceptował? Teraz to oczywiście nasze tylko luźne dywagacje :-D

Gdybyś nie miał z kim pojeździć
www.forum.krmaksimum.pl
Mariobiker   09-01-2014, 18:54
#39
Jurek S napisał(a):Ciekaw jestem gdzie rodził się pomysł prowadzenia trasy i kto ostatecznie akceptował?
Patrząc na mapę http://gci.bartoszyce.pl/wp-content/upl ... 066_n1.jpg to jeszcze bardziej od nas powinni narzekać cykliści z warmińsko-mazurskiego.

"Wolę być samotnym wilkiem, niż płaszczącym się psem." George Orwell
KermitOZ   09-01-2014, 19:07
#40
Jurek S napisał(a):Grzegorz, jeżeli chodzi o sam Lublin to długo by można mówić.
No racja, z tego powodu szlak mógłby zostać pociągnięty tędy i uważam, że nawet powinien. Ale pewnie zadecydowały względy takie, że tutaj pod względem rowerowym niewiele rzeczy przyciąga (zakładam wariant czysto-merytoryczny, pomijam kasę, lobbowanie itd.). Pewnie w necie można prześledzić jak to się sprawy miały z tym układaniem trasy, mi się coś kołacze, że kilka lat temu chyba nawet u nas na forum był poruszany temat tego, że prowadzone są rozmowy nad wyglądem trasy.

GrzegorzMazur.pl
Go hard or die hard!
Strony (5):    1 2 3 4 5   
  
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Made with by Curves UI.