Jest to jeden ze sposobów uspokojenia amorka, z tym że wysadza z siodła przez zbyt szybkie wykorzystanie prawie pełni skoku bez większego przeciążenia, olej gęsty trochę opóźni odbicie ale raczej nie nadrobi faktu że do tych sprężyn jestem ponad 20 kg za ciężki. Ale założenie czerwonych sprężyn + zalanie go bardziej gęstym niż super rzadki firmowy rock shoxa to było by świetne rozwiązanie - lub czarne i olej taki jak jest. Problem jest w dostępności sprężyn o odpowiedniej twardości. Przy wadze 90 kg ( moja idealna waga ) wszelkie półśrodki się nie sprawdzą, ale wysyłam "spam" do wszystkich serwisów to może gdzieś znajdę, tudzież załamany twardością swojego Judego biker zobaczy światło w tunelu ;-) i zrobimy wymiankę.
Wszystko wskazuje na to że mogę zaadoptować sprężyny z Dart 2 i 3 . Kolor czerwony byłby odpowiedni z tym że powstaje pytanie:
Dart ma 1 sprężynę dla raidera o mojej wadze będzie to czerwona.
W moim Judym wchodzą 2 i ciekaw jestem czy te 2 od darta nie będą w sumie za twarde.
Nie wiem w jakim stopniu amortyzuje w Darcie 2 goleń (bez długiej sprężyny).???
Wagant sport...Marzenie kolarzy PRL-U