Strony (3):    1 2 3   
Tool_Man   27-02-2012, 20:34
#11
W mojej opinii takie Megatiry się nie sprawdzą bo nie miały by którędy jeździć. Takie samochody są używane w tranzycie. Jak będzie droga przelotowa wschód-zachód to może się pojawią.

Świat zwolnił, bass drży wciągam dym, zamykam oczy ...
Tool_Man   27-02-2012, 20:50
#13
Michal, Na tym filmiku doskonale widać iż normalny tir jest bardzo niebezpieczny.

Świat zwolnił, bass drży wciągam dym, zamykam oczy ...
mariox   28-02-2012, 17:22
#14
Tool_Man napisał(a):Na tym filmiku doskonale widać iż normalny tir jest bardzo niebezpieczny.
Bo ciągnik nie jest ustawiony równolegle do naczepy, tylko w taki sposób, jak w trakcie skrętu w lewo. Takich sytuacji nie da się uniknąć, a wieszanie kolejnego lusterka dla kierowcy raczej pogorszy bezpieczeństwo, bo go dodatkowo rozproszy.

Kiedy wszystko zawiedzie, przeczytaj instrukcję obsługi
Bart   28-02-2012, 18:30
#15
Tool_Man napisał(a):Na tym filmiku doskonale widać iż normalny tir jest bardzo niebezpieczny.

Przyjadę Kangurem, na Jurkową Niedzielną Ustawkę Rekreacyjną i upcham w swoim "martwym" punkcie tyle samo rowerzystów, co na tym trzepackim filmiku.

I co wtedy? "Precz z niebezpiecznymi dostawczakami :!: " Idea
Mariobiker   28-02-2012, 19:17
#16
TIR nie jest najgorszy, za kółkiem siedzi zawodowiec. Wolę ich od dresa w pseudo podrasowanym BMW lub "hrabiego"sałaciarza (TAXI)

"Wolę być samotnym wilkiem, niż płaszczącym się psem." George Orwell
KermitOZ   28-02-2012, 19:25
#17
mariobiker napisał(a):TIR nie jest najgorszy, za kółkiem siedzi zawodowiec.
Tylko po części przyznam Ci rację. Zawodowiec zawodowcowi nie równy. I to nie tylko jeśli chodzi i doświadczenie, ale także podejście do zawodu (naginanie czasu jazdy) i do traktowania innych użytkowników drogi.

Generalnie to mnie kwestia długich ciężarówek mało obchodzi, nie zmienia to właściwie w ogóle kwestii bezpieczeństwa na drogach, jeszcze jeden dobry temat żeby pomarudzić i tyle.

pOZBig Grinrower
Grzesiek

GrzegorzMazur.pl
Go hard or die hard!
Bart   28-02-2012, 19:35
#18
KermitOZ napisał(a):jeszcze jeden dobry temat żeby pomarudzić i tyle.


Co tam temat, najważniejsze, że dyskusja odbywa się przy pełnej kulturze, bez chamskich wjazdów na psychikę[Obrazek: 5mhjpz.gif] itp...
Joseph   01-03-2012, 15:09
#19
mariox napisał(a):Ale z drugiej strony... rzadko która firma zlecająca przewozy znajduje się przy autostradzie czy drodze ekspresowej.
Centra logistyczne zawsze znajdują się przy autostradach / drogach szybkiego ruchu. Firmy które na co dzień korzystają z transportu takiej skali też zazwyczaj mają dogodny dojazd.
Mi czasami zdarza się odbierać większe przesyłki w różnych lokalizacjach, czasami są to łatwe 'logistycznie' tereny (np. targowe), czasami wąskie jednokierunkowe uliczny, rynki małych miasteczek, etc. Nawet w tych 'łatwiejszych' terenach przyjeżdża do mnie mały samochód (DMC 8/12 ton), który czasami musi nawrócić 2-3 razy. Ładunek albo jest gdzieś w centrum logistycznym, albo tir stoi gdzieś na stacji paliwowej na obrzeżach miasta i tam ładunek jest przeładowywany na mniejszy samochód.
Spójrzcie chociażby na Lublin, dróg gdzie można wjechać nawet zestawem rzędu 15 czy 18 ton można policzyć na palcach.
Kuba   02-03-2012, 03:00
#20
michalbrodowski napisał(a):Ja wysłałem. Nie chciałbym się spotkać na drodze z czymś takim.

http://rowerowalodz.pl/aktualnosci/563- ... ciezarowki

Hehe, jak by się jeszcze zaczęli wyprzedzać na autostradzie jak to mają w zwyczaju... Jeden 90 km/h, drugi 90,1 km/h i dawaj.
Strony (3):    1 2 3   
  
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Made with by Curves UI.