Jurku ja śledzę ten projekt, pogoda nawet zapowiada się niezła, a ta sekwencja terenowa to na czym polega ? . Trochę obawiam się tych 100 km, bo zawsze jak do tej pory robiłem 60/80 km. Ale może te obawy są bezpodstawne.
qavtan--- to dość długa historia, może kiedyś pogadamy. A w skrócie ---- najpierw mocno przeciążyłem lewe od sprzęgła , potem oszczędzałem je kosztem prawego. W mieście to są grube setki razy wciśnięć .
Ex Driver napisał(a): Jurku ja śledzę ten projekt, pogoda nawet zapowiada się niezła, a ta sekwencja terenowa to na czym polega ? . Trochę obawiam się tych 100 km, bo zawsze jak do tej pory robiłem 60/80 km. Ale może te obawy są bezpodstawne.
(...)
Marku, nie 100 tylko 70 + dojazdy. Chyba, że masz trochę do miejsca ustawki. A ten teren to drogi leśne i polne w zmiennym terenie (góra dół). No na szosówce się nie wybierzesz, chyba że na ramię i bieg. :-P Myślę, że terenu więcej jak 1/3 nie będzie