Strony (2): 1 2   
nihilum   17-07-2015, 01:15
#1
Dobry wieczór, dzień dobry.

Po wielu perypetiach, których źródłem były opór i złośliwość rzeczy martwych, dostałem się na forum. Wreszcie. Nie będę męczył was obszerną biografią, ograniczę się do kilku faktów. Mam 27 lat, mieszkam w Puławach i jestem zielony w temacie rowerowym.

To właśnie intensywna zieleń sprowadziła mnie na tutejsze forum. Chciałem się doradzić w sprawie kupna roweru – a później, kto wie, mam nadzieję, zagościć tu na dłużej – nie mam pewności jednak, gdzie dokładnie mam o to pytać. W powitalnym, a może w jakimś innym, przeznaczonym ku temu miejscu?

Pozdrawiam serdecznie i liczę na wskazanie mi właściwego kierunku.
Mariobiker   17-07-2015, 01:17
#2
Witaj :-D
Dobrze trafiłeś :mrgreen:

"Wolę być samotnym wilkiem, niż płaszczącym się psem." George Orwell
mariox   17-07-2015, 07:58
#3
nihilum napisał(a):nie mam pewności jednak, gdzie dokładnie mam o to pytać.
Człowiek, który miał problemy z aktywacją :-)
Witamy na pokładzie. Pytania dotyczące sprzętu zadajemy w dziale "Sprzęt". Może w już istniejących wątkach znajdziesz odpowiedź na swoje pytania. A jak nie, śmiało je zadawaj.
Powodzenia :-)

Kiedy wszystko zawiedzie, przeczytaj instrukcję obsługi
Grzenio   23-07-2015, 19:53
#4
Grzenio wita Smile
Yanq   23-07-2015, 22:32
#5
Witaj! Pytaj o co chcesz i nie przejmuj się jeśli ktoś stwierdzi, że pytania są trywialne. Każdy kiedyś zaczynał i był zielony - pomożemy ;-)

[Obrazek: button-2404-brown.png]


Nie oczekuj wzlotów, lecz trenuj upadki.
Trzasek   13-08-2015, 10:34
#6
Witaj....
Między innymi po to jest to forum aby pytać... Każdy z nas był kiedyś zielony, ale za sprawą owego forum wcześniej czy pózniej Twoja "INTENSYWNA ZIELEŃ" zamieni się na "INTENSYWNY POMARAŃCZ"...
Czego oczywiście Tobie życzę.... Pozdrawiam.

Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz - z wzajemnością...

https://www.strava.com/athletes/5143301
makary   13-08-2015, 16:57
#7
Witam