RafelS napisał(a):Jak wiadomo: apetyt rośnie w miarę jedzenia (w tym przypadku jeżdżenia :-D )
A no rośnie, bo ja teraz mam XCM`a i zamierzam przerzucić się na Raidona, a gdy zajeżdżę Raidona pewnie zakupię Epicona.
Nie chcę teraz brać Epicona, bo zrobią mi się dość spore pieniądze, gdyż ja za ok. pół miesiąca zamówię ramę od levela A4 - 300 zł, Raidona 2011 - 470, i do tego jakaś sztyca, mostek, nowy licznik (bo mi się rozwalił po 4 latach użytkowania) i się 900 z kawałkiem uzbiera.
A jakbym miał dokładać jeszcze conajmniej 200, to wychodzi 1100 - 1200 więc całkiem dużo.
Paweł K. napisał(a):Moim zdaniem w Raidonie powietrznym brakuje regulacji tłumienia odbicia, a przydałoby się.
Ja biorę wersję 2011 Air LOD, a LOD:
Cytat:No i ożnaczenia raidonów air występują następująco
RLD - blokada w manetce i regulacja tłumienia
RL - blokada w manetce
LOD - blokada na golenie i regulacja tłumienia
LO - blokada na goleni
Czyli Raidon powietrzniak 2011 w wersji LOD ma blokadę na goleni i regulację tłumienia.
A jak ma się sprawa luzów w tym amorku? Szybko łapie? A może wcale nie łapie?