Matisek19   12-03-2012, 20:00
#1
Witam forumowiczów, od roku posiadam Scotta Sportstera p3, ale jakoś tak na wiosnę chyba nadszedł czas na zmiany, od zawsze podobają mi się MTB'ki, mimo że stosunkowo niewiele jeżdżę w terenie, ale wszystko przede mną Wink

Mam odłożone troche kasy, miało być na kamerę, ale chyba z niej zrezygnuję, sprzedam Scotta, i kupię MTB.

Tylko teraz co z tym Scottem? Za ile mogę go wystawić? Tu pojawia się problem... Pomożecie?

Specyfikacja:
Producent: Scott
Model: Sportster P3
Rodzaj: Cross
Rama: New Sportster Frame
Rok produkcji: nie mam pojęcia, rower kupiłem używany na giełdzie bez papierów...
Widelec: Suntour NEX 4610 V2
Ilość przełożeń: Shimano Deore SL-M59
Przerzutka Przód/Tył: Shimano Deore FC-M59
Hamulce: Hydrauliczne Shimano BR-M486 F/R
Obręcze : Alexrims XC-44 Disc Whit
Opony: Schwalbe Smart Sam 7
Klamki : Deore
Manetki: Deore
Waga: około 13.5kg


Dodatkowo posiadam
*licznik sigma 1200 (nówka około 80zł)
*We wrześniu robiony przegląd, zostały wymienione klocki (mam paragon)
*2x lampki diodowe na przód, 1x na tył
*wymieniony niedawno hak przerzutki (oryginalny scott'a, 60zł bodajże dałem)
*rogi
*koszyk na bidon + bidon
*drugie, troche nadłamane siodełko
*Łańcuch i Kaseta niedawno wymieniane
*pompka

O rower w miare dbałem, smarowałem go regularnie, nie jest bardzo porysowany.
Tarcze nie są idalnie proste, od czasu do czasu musze ustawiać zaciski, zawsze miałem problem z hamulcami, ostatnio straciły moc...

I teraz ile mogę za niego zawołać i jak to zrobić żeby wziąść za niego jak najwięcej?

Oto fotki scott'a:

https://picasaweb.google.com/1098439852 ... portsterP3

z góry dzieki za pomoc Smile

[Obrazek: u9893y2013v3.gif]
piotr73   12-03-2012, 20:22
#2
W tej chwili w zasadzie masz rower mtb na 28 calowych kołach na oponach Schwalbe Smart Sam 1,7 ( poprawiłem 7 na 1,7 , są to już opony stosunkowo grube bardzo fajnie spisujące się w terenie) , a jak chcesz być bardzo na czasie kup sobie jeszcze grubsze opony o szerokości np. 2,1 i będziesz miał rower „ 29’’ z troszeczkę ograniczonym skokiem amortyzatora , ale i tak wystarczającym , jak dla mnie ta zamiana nie ma żadnego sensu .
Pozdrawiam Piotrek
Matisek19   12-03-2012, 20:31
#3
Rozumiem, ale mam jeszcze troche ponad 1300zł, wiec gdybym dołożył do tego co wziąłbym za Scotta to kupilbym rower nieco lepszy....

Prosze tylko o wycene Wink

[Obrazek: u9893y2013v3.gif]
Kuba   12-03-2012, 22:01
#4
Cross to nie jest takie MTB. Inna geometria jest. Od kąta główki przez długości poszczególnych rur, a na obniżeniu mufy suportu kończąc. Inna jest też budowa ramy. Ramy crossowe mają w sobie coś z ram "MTB" ale jednak nimi nie są, bo nie służą do tłuczenia się nimi w terenie. Nie w każdą ramę crossową wejdzie Ci opona 2.1".

http://tablica.pl/oferta/rower-scott-sp ... DfSxF.html
Tu masz cenę chyba tego samego rocznika.
Z tym że moim zdaniem zawyżoną. Możesz spróbować wystawić za 1800-1900 i zobaczyć czy pójdzie (znów ja bym tyle nie dał).
Tu masz jak ktoś sprzedawał taki po 300 km...
http://www.frazpc.pl/b/288647/last

Tu masz cenę nówki:
http://www.markowerowery.pl/product.php ... tegories=0
A założę się że dało się go kupić jeszcze taniej. W 2011 kosztował pewnie koło 2100 zł.

Aha i odwróć zacisk przedniego koła, bo tak jest niedomknięty. Jak będzie z drugiej strony (tam gdzie hamulec i tarcza) to ładnie minie amortyzator.
Matisek19   15-03-2012, 01:45
#5
Ok, dzieki za opinie... przemyślałem wszystko i albo sprzedam Scotta, albo po prostu odlożoną kase w niego włoże, wymienie pare części, i też powinienem być zadowolony. Wink Będzie widać jak zrobie, bo pochwale się w dziale "nasze rowery". Dzięki serdecznie za pomoc, temat do zamknięcia Smile

[Obrazek: u9893y2013v3.gif]
  
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Made with by Curves UI.