Inaczej. Pierwsza sprawa to czy są nakręcane czy ahead
Lewe sa nakręcane (taka duża nakrętka pod mostkiem). Prawe AHEAD (brak nakrętki pod mostkiem. Stery nakręcane oznaczają zazwyczaj mostek wpuszczany (lub przejściówkę na mostek AHEAD), mostek AHEAD oznacza zawsze stery AHEAD)
Druga sprawa to ich rozmiar. Najłatwiej zmierzyć sterówkę. Musisz zdjąć mostek (w zależności od systemu będziesz miał mostek wpuszczany z jedną śrubą od góry, lub ahead z jedną śrubą od góry i dwiema po bokach). W przypadku mostka wpuszczanego będziesz musiał albo odkręcić nakrętkę sterów albo zmierzyć średnicę wewnętrzną sterówki. Jeśli masz mostek wpuszczany to na 80% masz stery 1". Jeśli Ahead to na 85% 1,125".
Trzecia sprawa to co to wg Ciebie znaczy "chciałbym nie za dużo, ale też żeby nie kupić szajsu".
Dla jednych nie za dużo to 200 dla innych 500 a dla jeszcze innych 1000.
Podobnie ma się sprawa z "szajsem". Jednym nie przeszkadzają luzy, innym brak tłumienia, a jeszcze innym fakt że amortyzator wybiera tylko i wyłącznie krawężniki.