Strony (2): 1 2   
Dae   15-05-2013, 19:18
#1
Witam wszystkich :-)
Na imię mam Mariusz i jestem z zawodu/zamiłowania fizykiem komputerowym z ciągotami do astrofizyki i fizyki jądrowej. Na cyklozę zachorowałem w dzieciństwie, ale dopiero na studiach rozwinęła się w znacznym stopniu. Staram się jeździć często, ale niestety nawał pracy uniemożliwia mi ostatnimi czasy pokonywanie zadowalających mnie dystansów w odpowiedniej częstotliwości ;-) W wakacje to się zmieni :-D
Najczęściej jeżdżę sam lub w grupie 2-3 osobowej z przyjaciółmi (Arcyk i Ruslan się zowią), a zapisałem się za namową tego pierwszego huncwota z myślą o dołączeniu do corocznej Pielgrzymki rowerowej. I właśnie szykuję się do krótkiej przejażdżki :-D
torno   15-05-2013, 20:37
#2
Cześć Dae,

torno
Jurek S   15-05-2013, 20:42
#3
Witaj Dae. Właśnie jeden z Twoich (Arcyk) przyjaciół wybiera się jutro (czwartek) na moją ustawkę.
Wbijaj i Ty :-D

Gdybyś nie miał z kim pojeździć
www.forum.krmaksimum.pl
Iron79   15-05-2013, 21:15
#4
Hej
Dae   15-05-2013, 22:14
#5
Jurek S napisał(a):Witaj Dae. Właśnie jeden z Twoich (Arcyk) przyjaciół wybiera się jutro (czwartek) na moją ustawkę.
Wbijaj i Ty :-D
Dzięki za zaproszenie, rozmawiałem z nim o tym całkiem niedawno :-) Niestety jutro przeprowadzam egzamin, a po nim jesteśmy umówieni z Narzeczoną... Ale innym razem jeśli będę mógł, na pewno się skuszę :-)
Jurek S   15-05-2013, 22:23
#6
Dae napisał(a):
Jurek S napisał(a):Witaj Dae. Właśnie jeden z Twoich (Arcyk) przyjaciół wybiera się jutro (czwartek) na moją ustawkę.
Wbijaj i Ty :-D
Dzięki za zaproszenie, rozmawiałem z nim o tym całkiem niedawno :-) Niestety jutro przeprowadzam egzamin, a po nim jesteśmy umówieni z Narzeczoną... Ale innym razem jeśli będę mógł, na pewno się skuszę :-)

Taaa, a innym razem będą imieniny babci ;-) .

Gdybyś nie miał z kim pojeździć
www.forum.krmaksimum.pl
Dae   15-05-2013, 22:33
#7
Jurek S napisał(a):Taaa, a innym razem będą imieniny babci ;-) .