Strony (3):    1 2 3
Kuba   03-02-2012, 13:45
#21
Sprawdziłem kierę z mostkiem Patryka, który okazał się być 25.8 (w jednym pomiarze wychodzi 26, w pozostałych 25.8), moja kiera natomiast okazała się być 26.0 (chyba jest trochę wygnieciona w miejscu mostka, bo wychodzi 25.8 miejscami). Mostka Patryka nie dało się przełożyć. Wg tabelki maYkela kiery 25.8 i 26.0 powinny mieć tą samą średnicę części chwytowej. Pytanie czy taką kierę da się założyć do mostka wpuszczanego pozostaje otwarte.

Gdyby ktoś miał pożyczyć mostek 26.0, czy nawet 27.0 (tak z ciekawości) byłbym wdzięczny.
Patryk   03-02-2012, 17:17
#22
Kurde Kuba wyjdzie na to ,że będziesz musiał kupić nowy mostek w komplecie z kiera i problem zniknie. ;-) Jak mierzyłem linijką to 26 było jak nic.
Kuba   03-02-2012, 17:45
#23
Ja tam mierzyłem suwmiarą.

Ech... No widać takie patenty trzeba kupować w kompletach. Już wiem czemu w komplecie kiery z mostkiem kosztują więcej. Szkoda tylko wyrzuconej kasy.
Przemowsky   17-06-2012, 19:15
#24
Odgrzeję kotleta i podzielę się swoimi przejściami, bo sam nieogarnięty w szosach miałem ich trochę i jeszcze. Mianowicie zaczęło się od kupna bardzo wąskiego, lekkiego baranka o mega ciasnym gięciu - jednym słowem typowa torówka. Średnica montażowa to standard - 25,4mm. Problem pojawił się, gdy nie mogłem przełożyć przez nią mostka. Oczywiście próbowałem go rozchylić i tak poznałem wytrzymałość stopów amelinium w starych mostkach. Kolejnych mostków już tak nie nadwyrężałem, ale one też nie potrafiły pokonać ciasnego łuku kierownicy. Ostatecznie ją pociąć i zrobiłem sobie BullBara. Powiem więcej - poza standardową śr. montażową na moją kierownicę nie można założyć żadnej klamki :-x , więc wynika z tego, że jest to "ten większy" standard ISO.
Strony (3):    1 2 3
  
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Made with by Curves UI.