5mm? hmmm...moim zdaniem to duży luz między szprychami... :roll:
Doradził bym centrowanie koła ze sprawdzeniem geometrii piasta-obręcz... Jeśli to nie zadziała....to po prostu giętka rama a jak dalej nie mam racji to w takim razie jestem zielony w tym temacie... hock:
Kobieta... zwodniczy demon w masce anioła tańcząc odbiera mi rozsądek...
macrainbow napisał(a):W serwisie pewnie by się z tym uporali ale na razie pustki w portfelu i szkoda mi kasy.
Idź do Pawła do Centrali Rowerowej na ul. Granicznej. Szybko obada temat i powie Ci co i jak Jeśli nie będzie musiał w nim grzebać to za poradę przecież nic nie zapłacisz
dokładnie, Paweł weźmie za to 5-10 pln (o ile problem w naciągnięciu szprych, a koło nie jest jakoś scentrowane). Mam podobny problem u siebie z oponą 2,5" - drobne zcentrowanie i już trze o ramę lub przerzutkę
Czy mógłby ktoś poradzić laikowi dlaczego po założeniu opony i napompowaniu podczas jazdy wydaje się zwichrowana (tj. chodzi na boki). Prawdopodobną przyczyną może być złe założenie, ale próbowałem to zmienić i cały czas jest nierówna co jest najlepeij widoczne podczas jazdy i w sumie niewygodne bo lekko rzuca. Niby prosta rzecz, a nie wiem jak mam to naprawić.
spróbuj nie pompować do końca tylko 1/2 przejedź się kawałek i dopompuj ile pasuje powinna się ułożyć (tylko jedź po równym nie po krawężnikach) poza tym opony nie zawsze są idealnie proste i mogą mieć "bicie" boczne ale to raczej nie powinno w niczym przeszkadzać
na koniec przyjrzyj się samej gumie bo faktycznie bywają krzywe i "bujają" podczas jazdy - miałem takie coś w SCHWALBE MARATHON SUPREME, a szukałem wszelkich innych możliwości. Koniec końców wymienili mi oponkę po ok 200km na nową i problem rozwiązany.