Strony (2):    1 2
headless   29-08-2009, 21:12
#11
Oponę każdorazowo po przebiciu należy sprawdzić - najlepiej do tego celu nadaje się kawałek szmatki bawełnianej lub innego delikatnego (nie sztucznego) materiału. Nastepnie przelecieć oponę od środka - jak szmatka się gdzieś zaczepi to obcęgi i wyrwać chwasta! Mi zdażały się elementy niewidoczne gołym okiem, ale dętkę przebijały. Wcześniej miałem opony BONTRAGER i dętki często mi się przebijały (tył). Teraz michelin i ani jednej łatki (1300km)!
ArtiArt   29-08-2009, 21:23
#12
headless napisał(a):Teraz michelin i ani jednej łatki (1300km)!

~7500km. to wynik schwalbe marathon cross. Bez kapcia. A jak już złapałem to zapas który woziłem się zestarzał i puszczał powietrze.

Pozdrawiam
ArtiArt
headless   29-08-2009, 21:57
#13
bontrager - 1000 km - 10 łatek (w tym ze 2 snejki), po 2kkm i opona i dętka nie nadawały się do niczego
Strony (2):    1 2
  
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Made with by Curves UI.