Strony (5): 1 2 3 4 5   
pacyfka   01-04-2010, 16:05
#1
hej!
mam do Was kilka pytań, przede wszystkim potrzebuję rady.
otóż chcę kupić rower, taki zwykły, po prostu do poruszania się po mieście, przemieszczania z punktu A do punktu B, żadnych wycieczek na nim nie planuję, ekstremalnych dokonań też nie przewiduję. Problem w tym, że kompletnie nie znam się na rzeczy. Nie wiem, jaki rower będzie najlepszy. Nie wiem, na co zwracać uwagę. Nie wiem, gdzie w ogóle szukać. Poza tym rozważałam kupno używanego roweru, gdyż dawno, bardzo dawno nie jeździłam i boję się wywalić 2tys i ryzykować, że jazda na rowerze to jednak nie dla mnie Big Grin Ale gdzie kupić?
co myślicie?

God knows I wasn't born to fight
darist   01-04-2010, 18:14
#2
Ale też chyba nie planujesz wywalić 2tys. w celu
pacyfka napisał(a):do poruszania się po mieście, przemieszczania z punktu A do punktu B, żadnych wycieczek na nim nie planuję, ekstremalnych dokonań też nie przewiduję

Może gdzie nie kupować? - W marketach.
A gdzie kupić? - Każdy sklep rowerowy z serwisem.
Na potrzeby, które wymieniłaś spokojnie może być Decathlon poniżej 1tys.

Darek  -  Easy Rider 
DOBRZE, ŻE JESTEŚCIE  Smile 
PrażonyRabarbar   01-04-2010, 22:44
#3
pacyfka napisał(a):boję się wywalić 2tys i ryzykować,

Daj spokój, co to za rower za 2 tysiaki?
Za te kasę to nawet w miarę przyzwoitych szprych nie kupie do kół.

pacyfka napisał(a):po prostu do poruszania się po mieście

Tak po prostu to lepiej trajtkiem poruszać się z pkt. A do Be.

pacyfka napisał(a):Problem w tym, że kompletnie nie znam się na rzeczy. Nie wiem, jaki rower będzie najlepszy.

Jak już się uprzesz na ten rower to idź to jakiegoś rowerowego i powiedz, że chcesz carbo.
Panowie na pewno Ci coś doradzą, zaproponują i pamiętaj, żeby nie wciskali Ci kitu, że alu hydroformowanie potrójnie cieniowane jest the best.
Na miasto tylko carbo.

pzdr
marcin0604   02-04-2010, 00:08
#4