Strony (8):    1 2 3 4 5 ... 8   
Kuba   14-04-2010, 00:07
#21
19" to góra. Amor słaby. Można kombinować i tuningować ale nie wiem ile to daje. Lepiej dozbierać na coś lepszego w stylu Epicona.
dziobi42   14-04-2010, 07:40
#22
czyli proponujesz dozbierac jeszcze 2 tyle i kupic epsona np albo moze cos z uzywek sie uda wychaczyc?chociaz to troche strach.a jest moze cos co juz jakos pracuje niewiele powyzej 200zl.wogole to dzieki za zainteresowanie bez was pewnie bym juz siedzial z jakims gownem i sie walil w glowe co za badziew kupilem hehe pozdrawiam
truskafka   14-04-2010, 10:18
#23
XCR

STRAVA
Uczłowieczanie poprzez rowerowanie!
Kuba   14-04-2010, 12:30
#24
XCRy się nadają... tylko jest pewna sprawa. Jeśli ważysz mało lub dużo to ze względu na to że jest to sprężynowiec może być problem z ustawianiem SAGu. Warto wybadać temat sprężyn u dystrybutora. I się zastanowić czy wtedy Ci się opłaca. Możesz się przejść do sklepu gdzie są rowery z danym amorem, i tam usiąść i sprawdzić ile będzie SAGu. Regulatorem od naprężenia wstępnego z zasady można wykonać ograniczoną liczbę obrotów (zazwyczaj to były dwa ale nie wiem jak jest w przypadku tego amora) i jeśli nadal nie dojdziesz od odpowiedniego SAGu (w rowerach do XC wynosić powinien jakieś 15-20% w zależności od tego jak się lubi, ja wolę nawet 25% przy skoku 110-120, przy setce daję 20%) to znaczy że powinieneś zmienić sprężyny.

Epicon (poza tym że jest powietrzny więc musisz się doposażyć w pompkę i nie ma problemu sprężyn, choć jest inna praca niż sprężynowca... zależy kto co lubi) jest o tyle lepszy że ma również ustawiane za pomocą pokrętła tłumienie powrotu (zwanego też odbiciem), czyli podstawowa regulacja zaraz po naprężeniu wstępnym. Tłumienie powrotu decyduje o tym jak szybko widelec powróci do położenia przed przeszkodą. Ustawia się je ze względu na preferencje, i na profil trasy (porozumienie pomiędzy tym aby amortyzator nadążał z wyprostowaniem przed kolejną przeszkodą a tym żeby nie wywalało koła w kosmos).
dziobi42   14-04-2010, 20:23
#25
sprzedalem rame i zamowilem juz nowa ta accent el norte rozkrecilem juz wszystko tylko mam problem ze zdjeciem korby tak sie zapiekla ze najpierw wyrwalm gwint z ramienia korby a pozniej przy drugim ramieniu zerwal sie gwint w sciagaczu i lipa troszke sie zdenerwowalem i wziolem szlifierke i uciolem lewe ramie z osia suportu i jutro bede probowal je wybic tylko jak wyciagnac prawe ramie nie mam tam dostepu zeby to tez uciac wy pewnie nie raz mieliscie problemy z zapieczonymi korbami macie jakies sposoby zeby ja wyciagnac i jej nie uszkodzic dodam ze jest to aluminiowa korba na kwadrat z gory dzieki za wszystkie podpowiedzi
truskafka   14-04-2010, 21:25
#26
weź to daj do serwisu, bo coś czuje że z takim podejściem uszkodzisz gwint w ramie i na tym się skończy

STRAVA
Uczłowieczanie poprzez rowerowanie!
Paweł K.   14-04-2010, 21:51
#27
dziobi42 napisał(a):sprzedalem rame i zamowilem juz nowa ta accent el norte rozkrecilem juz wszystko tylko mam problem ze zdjeciem korby tak sie zapiekla ze najpierw wyrwalm gwint z ramienia korby a pozniej przy drugim ramieniu zerwal sie gwint w sciagaczu i lipa troszke sie zdenerwowalem i wziolem szlifierke i uciolem lewe ramie z osia suportu i jutro bede probowal je wybic tylko jak wyciagnac prawe ramie nie mam tam dostepu zeby to tez uciac wy pewnie nie raz mieliscie problemy z zapieczonymi korbami macie jakies sposoby zeby ja wyciagnac i jej nie uszkodzic dodam ze jest to aluminiowa korba na kwadrat z gory dzieki za wszystkie podpowiedzi
Jeśli masz dostęp do gwintu i nie jest on zerwany to uważnie nalej Coca-Coli trochę na gwinty i zostaw na parę godzin. Później spróbuj zwyczajnie odkręcić. Cola to dobry odrdzewiacz. Wiem bo kilka razy przetestowałem ją w tym temacie.

Moja ortografia jest pełna natury-same byki!!Big Grin
Pozdrawiam,
Paweł K.
B.Zero   14-04-2010, 21:57
#28
cola colą ale WD40 do tego sluży i pewnie lepiej podziala.. Fakt ze predzej ma sie Cole nie WD w domu.

Ale ogolnie popieram ze lepiej do serwisu zaniesc;]
dziobi42   14-04-2010, 22:24
#29
psiukam od wczoraj pare razy dzinnie wd 40 i nic nie pomaga mysle ze tak mocno ja przykrecilem ze czworokat od ramienia wlazl na os i dlatego tak mocno siedzi jutro skocze do serwisu samochodowego moze sie uda sciagaczem do lozysk jak nie to jakos sprobuje uciac druga czesc suportu zawsze to latwiej bedzie wybic czworokat niz go sciagnac a mniejszy koszt bedzie wymiany wkladu suportu niz korby nic pozyjemy zobaczymy
kuczy   14-04-2010, 22:48
#30
A posmarować się nie zapomniało przed przykręceniem? Bo to, że mocno dokręciłeś to nie jedyny powód...

A tak poza tym to jesteś mistrzem w pisaniu jednozdaniowych postów, na tym na poprzednim to mało sobie oczu nie połamałem czytając :-P Także weź może się postaraj trochę, bo się nam w końcu odechce czytać czegoś takiego, bo ciężko cokolwiek zrozumieć od razu... Kropki i przecinki nie gryzą, uwierz mi ;-)
Strony (8):    1 2 3 4 5 ... 8   
  
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.
Made with by Curves UI.