Liczba postów: 3042
Liczba wątków: 132
Dołączył: May 2009
Reputacja:
3
DeVaK napisał(a):oponki z takim bierznikiem
A gdzie i co konkretnie Kolega studiuje?

hock:
Kiedy wszystko zawiedzie, przeczytaj instrukcję obsługi
Liczba postów: 556
Liczba wątków: 77
Dołączył: Aug 2009
Reputacja:
0
Mam takie tylko w wersji zwijanej. Niby kenda podaje ,że to 2.0 ,ale są nieco większe coś ok 2.10. Generalnie jak na opony z takim bieżnikiem to mają niski opór toczenia ,ale konkretnie gdzie mają dawać radę? Ja na nich jeżdzę praktycznie wszędzie po szosie ,lesie ,błocie , mieście i nie narzekam.
Liczba postów: 12
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
0
Teraz informatyke, co lepsze wcześniej bylem humanista, a tu taka gafa ;/ ;]
Mea culpa, na usprawiedliwienie napiszę iż godzina była dosyć późna.
Bieżnik, bieżnik, i po trzykroć bieżnik ;]
dodam tylko że nie zawsze wstawi mi polski znak, ponieważ śledzę forum z telefonu ;]
Liczba postów: 12
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
0
Dziękuję za wiarę we mnie ;] I za podcięcie skrzydeł również podziękował. ;]
Liczba postów: 642
Liczba wątków: 80
Dołączył: May 2009
Reputacja:
0
Dołóż pare zł i kup zwijane czuć różnice w oporze toczenia. mam je szuram wszędzie maja z 6 tys przebiegu i bieżnik lekko sie starł myśle ze drugie tyle spokojnie wezmą.
Liczba postów: 1491
Liczba wątków: 47
Dołączył: May 2009
Reputacja:
0
Jaki wpływ na opory toczenia ma zwijalność? Klocki i mieszanka chyba ta sama... Czy nie?
Te wymiary i tak zawsze zależą od producentów. Każdy ma inne 2.0.