w drugiej jet napinasz do sprężyny który pewnie zaszedł brudem lub się ukręcił, ewentualnie pewnie jest tam elastomer który mógł się rozlecieć i wszystko zablokować
rozwiązanie jak zwykle chłopskie
- rozebrać na kawałki bo gorzej i tak nie będzie
, kto jak to ale elektryk chyba musi sobie dać radę
- odkręć dolne śruby
- później rozkręć napinasz rozkręcasz analogicznie jak lewą
- w prawej goleni pewnie będzie trochę oleju więc go wylej
- teraz powinny zejść w dół całe szklanki amortyzatora
zobacz co masz w środku czy śrubę i sprężynę czy coś innego, w każdym razie wyczyść to i poskładaj nalewając świeżego oleju
powodzenia
EDIT.
znalazłem takie coś:
http://www.youtube.com/watch?v=vvaPjoIA_tI
i manuala z RST
http://www.rst-europe.com/manuals/M-c-p2.HTM
więc powodzenia, rozbierałem tylko suntoura i jakoś to przetrwał, jeździł dalej,
Rebe i rocona oddałem w ręce Artura (IR) ale po zabiegu wiem że mogłem to zrobić również u siebie w kuchni