Witam
Piszę w imieniu sklepu i serwisu Bike Boys żeby odnieść się do opinii użytkownika Campino.
Czy po stwierdzonej błędnie naprawie był Pan u nas w serwisie w celu reklamacji wykonanej usługi, która przysługuje każdemu naszemu klientowi? Tak jak Pan napisał pracował Pan w sklepie sportowym powinien o tym wiedzieć. Powiem szczerze nie pamiętam takiej sytuacji, żeby ktoś reklamował przykręcenie pedału do korby(jest to bardzo prosta czynność, trudno w niej o pomyłkę). W takim wypadku domniemywam, że taka sytuacja nie miała miejsca przez co obsmarowywanie nas na forum jest co najmniej nie na miejscu.
A co do traktowania klienta według jego wiedzy technicznej jest dość trudne, ponieważ trudno jest odgadnąć, przewidzieć kto ma jaką znajomość obsługi/budowy roweru. Staramy się oczywiście indywidualnie podchodzić do klienta ale niestety jest to dość trudne po krótkiej rozmowie.
Oczywiście każdy klient jest w stanie przekonać się co do naszych usług.